INTER-BASEL LIVESCORE

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Habasch

Beitragvon Habasch » 24.08.04 @ 10:03

S&L hat geschrieben:isch also würkli amüsant , besser gseit lächerlich und trurig , wieviel lüüt "es witercho" vo basel würed begrüesse.......und jetzt chömed dänn sicher wieder die billige usrede wie , "es isch guet für de schwiizer fuessball"....bulllshit das !!!! i de superleague ischmer ja au nöd für de fcb , sondern für de FCZ...also was söll das biite ?!!!! SCHEISS FCB !!!!

ich hoffe das sie so richtig uf d' chappe bechömed....es 4-0 wäri es passends resultat.

FCZ suscht gar nüt !!!!!!!!!!!!!! und die "zürcher" wo morn de basler de dume drucked , ghöred i ein topf , wie de hodel , castillio , muff , und chihab.....nämmli in JUDAS topf !!!!

Spiel ist heute..

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 24.08.04 @ 10:07

S&L hat geschrieben:FCZ suscht gar nüt !!!!!!!!!!!!!! und die "zürcher" wo morn de basler de dume drucked , ghöred i ein topf , wie de hodel , castillio , muff , und chihab.....nämmli in JUDAS topf !!!!

Ja aber spillt denn der FCZ???
Tja ich weiss ja nüd, sorry wenni dr match würklich im fernseh lueg denn hilfi sicher eher am FCB als a Inter... Isch ja eigentlich fast selbstverständlich oder?

Und ja basel chunnt wahrschinlich ufd chappe über, chan di beruhige...

Aber nomal, wo hend ihr gopferdammi das kriegsbiel usgrabe gege Basel?
National gits nur eis, aber das hüt isch international!!!

hüt isch das eifach irgend es schwiizer team für mich wo gege es ital. team spilt!
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Dieter

Beitragvon Dieter » 24.08.04 @ 10:23

Deepblue hat geschrieben: denn hilfi sicher eher am FCB als a Inter... Isch ja eigentlich fast selbstverständlich oder?

Wüsste nicht was selbstverständlich dran sein soll den Baslern (und auch dem Pack) im Europacup zu helfen?!

Bist Du einfach so ein bischen Zürifan, und wenn wir nicht spielen, helf ich halt unseren Rivalen...

na super

Mido

Beitragvon Mido » 24.08.04 @ 10:25

mir ist egal wer gewinnt. hauptsach es gibt ein gutes spiel. möchte heute abend einfach einen guten match im fernsehen sehen können.

vor allem schaue ich den match aber wegen adriano, davids, recoba & co.

Habasch

Beitragvon Habasch » 24.08.04 @ 10:26

S&L hat geschrieben:
Habasch hat geschrieben:
S&L hat geschrieben:isch also würkli amüsant , besser gseit lächerlich und trurig , wieviel lüüt "es witercho" vo basel würed begrüesse.......und jetzt chömed dänn sicher wieder die billige usrede wie , "es isch guet für de schwiizer fuessball"....bulllshit das !!!! i de superleague ischmer ja au nöd für de fcb , sondern für de FCZ...also was söll das biite ?!!!! SCHEISS FCB !!!!

ich hoffe das sie so richtig uf d' chappe bechömed....es 4-0 wäri es passends resultat.

FCZ suscht gar nüt !!!!!!!!!!!!!! und die "zürcher" wo morn de basler de dume drucked , ghöred i ein topf , wie de hodel , castillio , muff , und chihab.....nämmli in JUDAS topf !!!!

Spiel ist heute..

was wotsch genau demit säge ?!!!! ok....s' isch hüt...so what ?!!!!
$

äbä dasäs hüt und nid morn isch.. läck was isch los?;-) Ich lueg hüt dä Matsch ich gibs zu, aber kei Angscht, hilf nid dä Booosler..

Simon

Beitragvon Simon » 24.08.04 @ 10:26

Bist Du besoffen oder was ?

Denk mal ein bischen weiter als vor Deine Nasenspitze. Jeder Punkt ist international wichtig für die Schweiz denn dies erhält die Chance auf einen zweiten CL Quali Platz ... Nur weil man dem FCB international den Daumen drückt hat es noch lange nichts mit Deiner Judas Theorie zu tun. Lasst doch Deinen Basel Komplex irgendwo anderst aus ...

Dieter

Beitragvon Dieter » 24.08.04 @ 10:27

Simon hat geschrieben:

Bist Du besoffen oder was ?

Denk mal ein bischen weiter als vor Deine Nasenspitze. Jeder Punkt ist international wichtig für die Schweiz denn dies erhält die Chance auf einen zweiten CL Quali Platz ... Nur weil man dem FCB international den Daumen drückt hat es noch lange nichts mit Deiner Judas Theorie zu tun. Lasst doch Deinen Basel Komplex irgendwo anderst aus ...

Von Dir hab ich nichts anderes erwartet... massier Dir doch Deinen FCB unter die Vorhaut

Zurück zu „Fussball allgemein“