[Bilder]Danke an die TdT Verantwortlichen und alle Helfer...

Diskussionen zum FCZ
Schreihals
Beitragvon Schreihals » 12.07.04 @ 9:45

Au vo miinere Siite: Herzliche Dank für d Organisation! Isch cool gsii!!
Teamwork verleiht Energie, die gewöhnlichen Menschen zu aussergewöhnlichen Ergebnissen verhilft!!

Simon

Beitragvon Simon » 12.07.04 @ 10:00

Schreihals hat geschrieben:Au vo miinere Siite: Herzliche Dank für d Organisation! Isch cool gsii!!

Ich habe Deinen Killerinstinkt und eine saubere Blutgrätsche von Dir auf dem Platz vermisst ;-)

Nächstes Jahr holen wir dann den Pokal (Bewegung). Schade, dass wir das zweite Spiel unnötig verloren haben denn dies war aus meiner Sicht das entscheidende Spiel ...

Glarona
ADMIN

Beitragvon Glarona » 12.07.04 @ 10:10

ach ja,besorgt euch mal einen schirri der nach einem missglückten abwehrschuss nicht besagten spieler auslacht und ihn dann stundenweise auf einem parkplatz einen ball suchen lässt der schon lange zurück ist!!!

@sascha danke das du bei unserem spiel für durchzug gesorgt hast,in dem du die türe zu denn wohnhäusern aufgemacht hast *lol*!!!

glarona
"Bei uns sind die Höhen halt höher und die Tiefen dafür richtig tief."
Zitat Ussersihl

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 12.07.04 @ 10:35

Ultimo hat geschrieben:ers
@ deepblue, next mal hau ich där de ball ine :P

Zerst mal au e grosses Dankeschön für der schön Samstig und der Cool alass.. Respect a d'Organisatore.. Au es riesigs danke schön as Team Com Schlitz ;) und an Teamcaptain.. het spass gmacht! Chume gern wieder... :) Au es Dankeschön as Umfeld vom FCZ, sowas ist nur in Zürich möglich!!

@Ulti...
sind das drohungen? Leere versprechungen? wir werden sehen, nächstes Mal trainier ich vor dem grümpi ;)
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Glarona
ADMIN

Beitragvon Glarona » 12.07.04 @ 10:48

[size=24][b]

@ deepblue, next mal hau ich där de ball ine :P

[/quote]

hey ultimo,nicht wenn ich die decke :-))))!!!!!!bei dem torwart sowieso nicht,frag mal K4!!!!

glarona

mir händ ä goli,mir händ ä goli.....sing!!!!
"Bei uns sind die Höhen halt höher und die Tiefen dafür richtig tief."
Zitat Ussersihl

HobbitZH

Beitragvon HobbitZH » 12.07.04 @ 10:58

Mir Züri Hobbits bedanket eus au no ganz herzlich bi dä organisatore und natürli au allne andere wo mitghulfä händ das super turnier uf d’bei z’stellä!! 1A! Sowie allne gratulante. Merci!

Ehrlich gseit hämmer äs paar mal rächt glück gha dasmer überhaupt in final cho sind (2 x penaltyschüssä) aber alles i allem hämmer sicher au verdient gunnä.. ;-)

Dä schöni, grossi Hammerpokal macht no ä chlini rundi und wird dänn aber bi möglichkeit id flachpassbar gstellt.. schliesslich verdient dä pokal jede wo sich jewils am TdT abrackeret..

Mir chömed uf jede fall s nächst jahr sehr gern wieder dä titel go verteidigä.. dänn kännt mer eus wenigstens au.. ;-) mir sind uf jede fall alles FCZ-ler.. händs zwar nöd ufd brust tätowiert träged aber die 3 buechstabe im herz!!

Jetz hoffet mir nur no uf ä erfolgrichi saison! Trotz dem schlächte spiel geschter blibemer optimistisch.. vielmals chunts anderscht alsmer dänkt.. das händ mir am samschtig sälber erfahre.. in diesem sinne.. dank nomal, cheeers und bis samstags..

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 12.07.04 @ 11:04

Züri Hobbit hat geschrieben:Dä schöni, grossi Hammerpokal macht no ä chlini rundi und wird dänn aber bi möglichkeit id flachpassbar gstellt.. schliesslich verdient dä pokal jede wo sich jewils am TdT abrackeret..

Wow... tolle Geste...
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Zurück zu „Fussball Club Zürich“