Was wäre wenn.....

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Blerim_Dzemaili
Beiträge: 7424
Registriert: 03.04.04 @ 19:03
Wohnort: Thalwil / ZH
Kontaktdaten:

Was wäre wenn.....

Beitragvon Blerim_Dzemaili » 30.08.04 @ 22:59

sich dä FCZ für dä Hakan Yakin würd interessierä???

Ich weiss, mir händ uf därä Position genügend Spieler und au guäti..., aber was wäre wenn???

Wer wäre dafür oder dagegen und wieso??

P.S. Hät mich eifach mal so interessiert...
Ich fänd dä Yakin ned schlächt als Spieler wänn er in Form isch..., aber susch han ich ä chli Muäh mit sim Verhaltä und Charakter...aber wänn er dä FCZ chönd weiterbringä wär ich grundsätzlich iverstandä, aber würkli NUR dänn....
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND
****************************************************************************************


Morgi

Beitragvon Morgi » 30.08.04 @ 23:02

Nei so en Stinkstiefel bruchet mir nöd wo jetzt sowieso nöd motiviert isch söll zrug id Chemiestadt.

Benutzeravatar
daila
Beiträge: 130
Registriert: 31.07.04 @ 22:39
Wohnort: züri

Beitragvon daila » 30.08.04 @ 23:05

Morgi hat geschrieben:Nei so en Stinkstiefel bruchet mir nöd wo jetzt sowieso nöd motiviert isch söll zrug id Chemiesatdt.


ka er ja ned!!
d gigi hett öffentlich gseit das sii de hakan ned zrugg nimmt solang sii de bigboss z basel seg!!

Benutzeravatar
Blerim_Dzemaili
Beiträge: 7424
Registriert: 03.04.04 @ 19:03
Wohnort: Thalwil / ZH
Kontaktdaten:

Beitragvon Blerim_Dzemaili » 30.08.04 @ 23:06

Morgi hat geschrieben:Nei so en Stinkstiefel bruchet mir nöd wo jetzt sowieso nöd motiviert isch söll zrug id Chemiesatdt.


Klar...für dich isch er jetzt än Stinkstiefel, akzeptierä au dini Meinung und ned jedä hät diä glich...aber ich frög mich allgemein, isch jetzt ned uf dich bezogä...wieso mer Spieler fertig macht, hasst und sobald diä Spieler i dä Nati spielät und Goal schüssät etc... sinds diä geilschtä und mer ruäft wieder hey, super gmacht...und am nächstä Weekend wänn er im Club spielt gägä sind Verein, dänn isch er wieder s'Arsch*****
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND
****************************************************************************************

Morgi

Beitragvon Morgi » 30.08.04 @ 23:09

Aso wen de Yakin es Goal macht für d Schwiiz feu mi scho aber für d Schwiz und nöd für ihn ;-). Und so wie er jetzt da bi Stuttgart kampflos ufge het muss er gar nöd zum FCZ cho.

Benutzeravatar
Yekini
Beiträge: 1730
Registriert: 04.12.02 @ 16:17
Wohnort: im Oschte...

Beitragvon Yekini » 30.08.04 @ 23:43

Vonlanthen sollte man ausleihen!

Benutzeravatar
Dieter
Beiträge: 9430
Registriert: 03.10.02 @ 3:51

Beitragvon Dieter » 30.08.04 @ 23:46

Ok, hast ja recht... rufe in Zukunft nie mehr: "Hey, Super gmacht"


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google Adsense [Bot], MetalZH und 561 Gäste