Chihab auf StarTV

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Inzhider

Beitragvon Inzhider » 14.07.04 @ 11:40

scheisse mann...ey king dini ussag isch fü dä arsch.. jede Fuessball verein isch konkurrenz... uf euse tara freued ihr eu..klar, mir pfiffed wänn scho d GC Vereinsfüehrig us, will sie am tara kein neue vertrag gä händ...aber ihr nämed ihn ja ja au gern vo dä konkurrenz...

Mido

Beitragvon Mido » 14.07.04 @ 11:45

@ züüüürrrriiii: hammer-avatar!! cormega...

das mit em chihab isch mir gliich... scheiss druff. mir händ dä tararache...

Mido

Beitragvon Mido » 14.07.04 @ 11:47

Inzhider hat geschrieben:aber ihr nämed ihn ja ja au gern vo dä konkurrenz...

ts ts ts, händ ihr dä chihab und dä muff nöd gern gno?

Inzhider

Beitragvon Inzhider » 14.07.04 @ 12:21

ich lahn aber au nöd so scheiss use vo wege zur konkurrenz ga... chihab hani scho immer bewundered, kampf und so, aber dä muff isch mir eigentlich egal... nunez, rogerio, edu und de neu Demba, die sind mir wichtiger...

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 14.07.04 @ 12:26

ach inzhider, hasst wohl nichts zu tun oder es läuft nichts im GC Forum, dass eure Spieler kein Stolz und keine Bindung haben, wissen wir, wer bei beim FCZ unterschriebt, weiss das es hier um mer als ein paar Kröten geht, das ist der Unterschied, ja ich freue mich auf Tararache jedoch wäre es nicht nötig, dass ich mich auf Tararache freuen müsste, wenn Chihab nicht so geldgeil wäre!

Klar ist jeder Club die Konkurrenz aber ihr seid das übelste von allem!! Kapiert? Ist wie Celtic und Rangers es interessiert keiner ob ein Spieler von denen zu Dundee United geht, man geht einfach sicherlich nicht zum Hassgegner!

Also geh doch schon mal ins Stadion sonst gibt es keine Plätze mehr in eurer gut gefüllten Ostkurve!
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

Inzhider

Beitragvon Inzhider » 14.07.04 @ 12:33

hassgegner tönt besser als konkurrenz...au en king lernt... tja schinbar sind eui spieler ja genau glich... weisch d welt entwickled sich so leider au dä fuessball is negative...

Zurück zu „Fussball allgemein“