Kompliment ad CH

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Jea

Kompliment ad CH

Beitragvon Jea » 13.06.04 @ 20:30

soso, jetzt bini wieder diheim... isch schön gsi, so ohni kroate friedlich dä match z luege...

also, churze bricht, mue säge, bi scho chli stolz, was üs d schwiizer zeiget händ, isch würkli ned schlächt gsi. au dass sie mit 10lüüt ufem platz no sehr es guets spiel zeiget händ, kämpft händ, und vorallem sinds zämägstande. au dä stiel hätt ned schlächt ghebet, ha zwar fascht es herzchriesi gha, bi sire parade woner nacher am bode liit und dä ball no mitem chopf atippt.... grins. aber hätt scho huere geil usgseh!
dänn, warum tuet mer en chappi immer no inne, bis ufne schwalbe hätter nünt bracht, dänn dä haas würdi au nümm isetze,hätt absolut schlächts spiel gha... hm, und vom schiri fangi gar ned erscht ah... isch das jetzt mode, soviel gäli z verteile? (dä meier ja geschter au...) naja, was sölls... es guets unentschiede und geils spiel!

fazit: wiiter so, und es chunt guet, wänns bim nächste spiel die zää wieder glich spielet, hämer immer no eine vorig, wo friedlich vorem goal chan dä bölle ineschiebe... grins.

grüessli

AN-D

Beitragvon AN-D » 13.06.04 @ 21:39

bin au derä meinig numä
wieso en neuä thread????

Morgi

Beitragvon Morgi » 13.06.04 @ 21:49

Eigentli bini eher de Optimiischt aber ich denke für d Schwiz isch de Viertelfinalzug abgfahre. Es wird nämli me als schwierig jetzt beidi Spiel z günne. Und de Kuhn het miner Meinig na de Gygax viel früener müsse bringe als ersch die letschte paar Minute und die Kroate hend ja mit de Ellböge umenandgschlage das glaubsch ja nöd und de Schiri hets (fasch) nie "gse".

Florian

Beitragvon Florian » 13.06.04 @ 22:09

Das ware eine kämpferisch tolle Leistung in der 2. Halbzeit. Objektiv betrachtet geht das Unentschieden wohl in Ordnung...

Wenn ich die Schweizer Aufstellung (auch vom System her) wählen könnte, würde ich gegen England mit einem 4-4-1-1 spielen lassen, doch da die Nati das nie geübt hat, wäre es wohl keine so gute Idee, gerade an einer EM ein neues System einzuführen. Aber nur so als Gedankenspiel, würde ich das Team so aufstellen:

Stiel;
Haas, Müller, Yakin, Spycher;
Gygax, Huggel, Celestini, Wicky;
Yakin;
Frei.

Man hätte eine stabile defensive Absicherung im Mittelfeld, was Yakin mehr Freiheiten in der Offensive geben würde und man mit Gygax und Wicky (die somit auch etwas weniger defensiv arbeiten müssten) über die Flügel Druck machen könnte...

Jea

Beitragvon Jea » 13.06.04 @ 22:46

also, ich dänke, dass d ch gäg ängland e gueti chance hätt... ämäl meh, wie gäg d franzose, vu däm her isch dä sieg vu dä franzose guet... und das obwohli für ängland gsi bi..smile. ja, wer hetti au dänkt, dass dr beckham dä pentalty verschüsst... grins

bakunin
Supporter Grenat

Beitragvon bakunin » 13.06.04 @ 22:57

Haas und Huggel dürfen auf keinen Fall nochmal auflaufen... Ne katastrophe was die beiden geboten haben (vorallem Haas)! Hätte Kuhn nicht so idiotisch gewechselt hätte (warum einen Verteidiger für einen Mittelfeldspieler bringen, wenn das Team auf das 1-0 drückt?! Meiner Meinung nach hätte er so ca. in der 65-70. minute Gygax und Vonlanthen für Wicky und Huggel bringen müssen!), wäre ein Sieg durchaus realistisch gewesen!
Sometimes Antisocial - Always Antifascist

l0RI*

Beitragvon l0RI* » 13.06.04 @ 23:03

0:0 isch ok jetzt äs unentschidä gäg d engländer und dänn än sieg gä di 2 garnitur vo frankrich
züri ist die schönste stadt der welt

Zurück zu „Fussball allgemein“