Trommler Junior hat geschrieben:Ja scho .... ich han blabla gseit will ers nach jedem Basel Match seit.. :-)
Pro Pyroaktionen!
Greetz
S&L hat geschrieben:drunken ratzfratz hat geschrieben:es isch ganz eifach, mer mues gar nüt diskutiere, pyros ghöred zu züri fasch wie de loi, und pyros richtig fäld rüere ghörd so wenig zu züri wie de hoigümper. nur das de fall klar isch, scho richtig dass die lüüt zemegschisse werded, verständnis gits vo mir kei.
piis
suuuuge
das stimmt definitiv !!!!!
Wäni jetzt das posting da mal dureläse , chömed bi mier so einigi frage uf.....es motzed all über die pyros wo inegschosse werdet , und somit macheds die ganz pyro aktion schlächt , aber eis chönder glaube , die wo das planed/finanziert händ , händ ganz klari aawiisige gäh ( wie IMMER ) , dasmer sie am schluss NÖD ufs fäld söll rüehre !!!!! Aber wies halt bi somene grossalass eso isch , häts halt immer neui lüüt i de kurve , wo sobalds e fackle id händ bechömed sich beflügled fühled , und ganz klar nöd wüssed wie demit umgah !!!! und drum isches wohl klar das gwüssi lüt , under anderem de magro , so reagiered....hetti au gmacht hetti eine gseh !!! sonen scheiss chömmer i de kurve eifach nöd tolleriere....wänn de pyro uus isch , wierd er am bode grüehrt und fertig = kei schäde = kei buess = kei kritik vom FCZ = glich langi ziite zum aastah wie bis jetzt......
was ich schlussäntli wott säge , isch das das posting voll förig isch , will die lüüt wo immer mit ganzem herze i de SK und uswärts debii sind , die würde das sicher nöd , oder zumindescht nüm mache !!!!
definitiv 100% pro "kontrollierti"-pyroaktione
Schakalnl hat geschrieben:Magro hat geschrieben:he glaub mir die Fackle werdet 1000 C heiss und nöd bla bla.
I bi au eine vo dene gsi wo uf eine los isch.logisch zahlets nöd mir,aber wenns meh chostet isch dä Verein zwunge no meh Igangskontrolle zmache.
Das heisst du stahsch no länger dussä ah as jetzt scho.
Mir isch glich,wenns nomal eine macht gang i grad wieder zu ihm.
Also eis chasch mer glaube:
Pyros schmeisse isch Scheisse, aber lieber Pyros schmeisse als gar kei Pyros !!
Und wenn du z.b. en Kolleg vo mir würsch apöble wege dem.... Also er wür raschte... Ich glaub mer chans dene Lüt au zersch mal säge! Wäners wiiter macht, ok, denn hilf ich der sogar.
Aber grad voll agressiv druff löst nur ä Rangelei us.
Also ich glaub niemer wot extra am FCZ schade....
Zurück zu „Fussball Club Zürich“