Frage zur FUSION BANNER

Diskussionen zum FCZ
franky

Beitragvon franky » 28.04.04 @ 14:56

aber dä macht si job guet bi uns.

schön wänn du das findsch, dä tubel därfeder gern bhalte. und dass so einä ad'em därf - SKANDAL!!!

han mer lang überleit öbi mis em-heftli mit sonmene doofä gsicht überhaupt söll verschandle - dä gseht ja no schlimmer us als dä flügefänger-zubi... ;-)
Ich bin auch ein Keitaner

Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!

Ganjakönig

Beitragvon Ganjakönig » 28.04.04 @ 16:18

@franky

finds ämel no bedänklich dass du dini sympathie noch em üsserliche vomene spiiler verteilsch. sig froh mache das nid alli mensche uf dere wält e so, sunscht würdsch du woorschinlich vo klei uf als eremit in aller einsamkeit bis an dis ändi, wo kei sau interessiert, vor di hischimmle...

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 28.04.04 @ 16:26

@ Ganjakönig

Klappe zue und schleich di...
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

franky

Beitragvon franky » 28.04.04 @ 16:28

kei angst, graskönig, ich verteil mini sympathie nöd nachem üsserliche. es gaht da (für dä fall dass DU das nonig gmerkt häsch) um dä fuessballer cantaluppi, nöd um dä mänsch. da verteili mini sympathie nachem liebli woner treit. und alli fuessballer wo bi gc oder basel spieled sind mir unsympathisch, arschlöcher.

aber öppis nämt mi glich no wunder: woher weisch du dassi vor mich hischimmlä?? känned mir eus???

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 28.04.04 @ 16:30

die halbe Basel Mannschaft hat ja bei den GC Idioten Fussball spielen gelernt... sogar Bernt Haas war ein Hopper!! Smiljanic ??

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 28.04.04 @ 16:33

Man wollte auch Spycher und Nunez holen...
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Ganjakönig

Beitragvon Ganjakönig » 28.04.04 @ 16:37

franky hat geschrieben:han mer lang überleit öbi mis em-heftli mit sonmene doofä gsicht überhaupt söll verschandle - dä gseht ja no schlimmer us als dä flügefänger-zubi... ;-)

ah, verteilsch di sympathie nid noch usgseh?! aber kei angscht, weiss scho was de meinsch...

eigentlich glaubis weniger dass mer uns kenne. wieso, schimmlisch öbe wirklich vor di ane?!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“