Ihr habt in fast jeder Hinsicht verloren!

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
benibunny
Beitragvon benibunny » 26.04.04 @ 19:08

züri-latino hat geschrieben:Basler werdet halt langsam nervös... de FCB günd müne jede match... macht fast nur no Unentschiede und verlührt sogar uf peinlichi Art (Aarau)... haha... de Gross fordert scho 3-5 Verpflichtige für nächste Saison !! so schiss händs scho becho...

Lieber Züri Latino.
Herzlicher Dank und eine gratulation für din 1000schte Bitrag. es isch jedesmal e freud dini biiträäg z lese. weiter so und abunzue händ abe zum tippe..
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

benibunny
Beitragvon benibunny » 26.04.04 @ 19:11

sharky hat geschrieben:
züri-latino hat geschrieben:Basler werdet halt langsam nervös... de FCB günd müne jede match... macht fast nur no Unentschiede und verlührt sogar uf peinlichi Art (Aarau)... haha... de Gross fordert scho 3-5 Verpflichtige für nächste Saison !! so schiss händs scho becho...

lehr du zerscht emol dütsch, bevor e grossi Klappe hesch!!

es sind nit 3-5 Verstärkige, sondern 2-3. Aber die sind au nötig wenn meh in dr CL wieder will wieterkoh. Aber vo so Sache träume dir jo nur. Dir hän jo 10 neu Lüt kholt und es het überhaupt nüt brocht.

du meisch gläb de UEFA CUP oder ned? oder de Schisscom-Telföhn Cup?? witer als das jahr schaffeders glaub au ohni verstärkige... vilich verpfifft ja de urs meier de eint oder ander matsch???
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

benibunny
Beitragvon benibunny » 26.04.04 @ 19:14

sharky hat geschrieben:
züri-latino hat geschrieben:sogar dhünd i de stadt züri verstecket sich vor eu!!! aber nöd us angst sondern will ihr all erbähmlich stinket!!

Läck, bisch du e tolle!!! Hesch wirklich immer gueti Sprüch druff, lehrt me das in Zi!rü in dr Primarschuel?

ich han ämel jedesmal freu wenn de latino schribt. aber ich bin au ke referenz will en fcz fan. aber eu fragt ja au niemert. nur will euche webmaster vo euchem super forum mal wieder i de iistellige umegfingerlet het, muesch de latino gar nöd blööd aazünde.

jawoll..

ES LEBEN DIE OPTIKER. gälled si herr gross. jaja es normaaals tackling, schlaf guet ...
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

benibunny
Beitragvon benibunny » 26.04.04 @ 19:17

Ganjakönig hat geschrieben:isch eigentlich e sinnlosi diskussion, aber mittlerwile hani gfunde i muess au no mi sänf drzue gä... (au wenn ich euch vermuetlich am arsch verbi gang)

die arme "händ ueeeeeeeeeee"-kurvler. nochdäm ihri wunderschöni und so guet behüeteti zuunfahne besuddlet worde isch, hän sie natürlich gerächtigkeit drfür welle. hm, was mache si?! sie baschtle sich e sagehafti und sogar 3teiligi choreo, wies do vo einige gnennt wird. denne?! ab gschwind uf basel, "choreo" an dr brugg abinde, usrolle, drvoseckle und sich denn irgendnöime imne stille eggli e schranz lache. muess sage, e diggs "R.E.S.P.E.C.T." hän sie für das verdient. und dä diss, das isch jo ganz extrem. ganz basel het sich bi dr wettsteybrugg versammlet und alli hän sich ind ärm gno, will sie so trurig und schockiert gsi sin über die aktion. allne hets härz bluetet, sie hän nüm gwüsst was los isch.

jetzt hogge sie immer no deheime, wüsse nüm wo ane mit ihrem läbe. in ganz basel isch dr notstand usgruefe worde. d politiker-gilde isch sich scho am überlege, wie dä image-verluscht wieder cha härgstellt wärde, ei krisesitzig jagt die anderi, d stroosse sin wie leer gfägt, d stadt isch noch däm überus truurige und demüetigende erläbnis wie usgstorbe...
doch es git hoffnig. d sunne isch scho wieder ufgange in basel, e neue daag isch abroche. me wogt sich wieder us de hüser und wohnige use.
aber die demüetigung, die wird me no in 100 joor spüre, so tief verletzt isch me z basel.....

doch es git hoffnig. d sunne isch scho wieder ufgange in basel, e neue daag isch abroche. me wogt sich wieder us de hüser und wohnige use.
aber die demüetigung, die wird me no in 100 joor spüre, so tief verletzt isch me z basel.....

ACHTUNG IRONIE!!! (falls me z kult-zi!rü weiss was das isch...)

het glaubs kuum öber mitbecho, die sagehafti choreo. i ha ämel erscht do im forum drüber erfahre... wältklass-diss, muess scho sage...

chan öpper baseldiitsch <=> änglisch übersetze, denn würdi s verstah....
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

coolio
alkoholisierter fcb-"fan"

Beitragvon coolio » 27.04.04 @ 0:34

benibunny hat geschrieben:ich han ämel jedesmal freu wenn de latino schribt. ...

ich ha au jedesmol freud - git immer öpis z lache wenn dä peinlichi oberspakko ind taschte haut :-)
züri-latino hat geschrieben:Immer diese Basler!!!!!

Cheated by an Urs hole!

rotoloso

Beitragvon rotoloso » 27.04.04 @ 0:52

bostero hat geschrieben:
Grasshoppers hat geschrieben:FCZ-Fans het mer im TV es paar mol sehr guet ghört und FCB-Fans het mer nur am Afang guet ghört und grad noch de Pause, sus nöd!!

Ha! Und wenns eine Grille sagt, dann wirds ja wohl stimmen. (Also ich meine, der hat ja kein Interesse, für irgendwen Partei zu ergreifen und ist daher als absolut unabhängige Instanz zu akzeptieren...)

Würd i jetzt nid sage... ihr sind schlussändlig die glichi Rass, obs euch passt oder nid... IHR SIND ZÜRCHER!!
Baselundnurbasel

C.D.M.
Oschttribüne

Beitragvon C.D.M. » 27.04.04 @ 7:13

[quote="rotoloso]

Würd i jetzt nid sage... ihr sind schlussändlig die glichi Rass, obs euch passt oder nid... IHR SIND ZÜRCHER!![/quote]

ja genau mir sind zürcher..insekte sinds nöd....!?? frage rotoloso??

Zurück zu „Fussball allgemein“