FCZ-XAMAX

Diskussionen zum FCZ
Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 25.03.04 @ 14:14

elsener hat geschrieben:
Kampfsau hat geschrieben:
elsener hat geschrieben:
FCZ Fan hat geschrieben:ja den halt eifach das zügs chinesisch japanisch indonesisch das zügs hani eufach nöd gern ;-)

so ein scheiss; ist etwas das gleiche wenn ein asiate spanien, schweiz und polen in den gleichen topf schmeisst.
ausser fussball nichts im kopf oder was?
seit mal ein bisschen weltoffen...

Wenn es jemand nicht gerne hat, dann hat er es einfach nicht gerne! Hat überhaupt nichts damit zu tun, ob man weltoffen ist oder nicht!

ist ja gut; aber bitte ein bisschen differenzieren. asien ist nicht einfach asien. wenn einer sagt: china oder japan; ist ja eh alles gleich, dann ist das nicht wirklich weltoffen, oder?!

Da hast du recht...
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Brave New World

Beitragvon Brave New World » 25.03.04 @ 14:14

Mah meh ist mega und bei Köbi isst man immer gut. Mann wieso muss ich selber spielen am Sonntag

sturpi

Beitragvon sturpi » 25.03.04 @ 16:20

Brave New World hat geschrieben:Mah meh ist mega und bei Köbi isst man immer gut. Mann wieso muss ich selber spielen am Sonntag

Hehe ... Tja, man muss halt Prioritäten setzen, wie mein Lehrer so gerne sagt. Auf jeden Fall ist Aktiv-Sport gesünder als Passiv-Sport, ich für meinen Teil habe mich trotzdem für letzteres entschieden ;)

c!nG

Beitragvon c!nG » 25.03.04 @ 16:24

Hehe, de geilscht ^^
Isch bi mir anhin au so gsi
nur hanich jetzt öppis gfunde, womer chann kombiniere :P
Sprich: Ich entscheide, wänn ich gang und wänn nid!
F!tNEss

Schakalnl
Und Bier ??

Beitragvon Schakalnl » 25.03.04 @ 18:14

Gits au gratis Bier ??

Charlie Brown
ich bin än mönch, sorry.

Beitragvon Charlie Brown » 25.03.04 @ 18:19

Br0EsMeL! hat geschrieben:
FCZ Fan hat geschrieben:o.k denn halt wens besser tönt

Ja äs tönt nöd nur besser, äs isch au eifacher als alli asiatische Länder ufz'zelle ;) Gang leider mit kulinarische Nulpene ad Mätch wo McDonalds vorziehnd. Aber wird mirs chinesich-indonesisch-japanisch Geköch vom Köbi mal atue.

Wie gsehts eigentlich wettertechnisch us? Gseht die Wuche ja nöd würkli beruschend us ...

Hey Bueb, nächscht Mäntig oder Zischtig chasch mer imfall d'Pfote schüttle i däm huere KV! ;-)
Sektion: gestrählt & gebügelt
Pro mehr Purzelbäume

sturpi

Beitragvon sturpi » 25.03.04 @ 18:34

Charlie Brown hat geschrieben:
Br0EsMeL! hat geschrieben:
FCZ Fan hat geschrieben:o.k denn halt wens besser tönt

Ja äs tönt nöd nur besser, äs isch au eifacher als alli asiatische Länder ufz'zelle ;) Gang leider mit kulinarische Nulpene ad Mätch wo McDonalds vorziehnd. Aber wird mirs chinesich-indonesisch-japanisch Geköch vom Köbi mal atue.

Wie gsehts eigentlich wettertechnisch us? Gseht die Wuche ja nöd würkli beruschend us ...

Hey Bueb, nächscht Mäntig oder Zischtig chasch mer imfall d'Pfote schüttle i däm huere KV! ;-)

Hehe jedes Gsicht im KV chunnt mer bekannt vor, nur dis natürlich nöd ... naja wird wohl ide Kantine luuthals s'Südkurve-Liedli astimme, dänn gseht mer sich sicher!!

Und zum einigermasse Back2Topic z'cho:

Hesch scho gseh, ganz ide nächi vom KV het en neue Thailänder ufgmacht ... :D

Zurück zu „Fussball Club Zürich“