Zuschauerschnitt

Diskussionen zum FCZ
Netzer

Beitragvon Netzer » 23.03.04 @ 8:48

am sonntag wird es 6800 zuschauer haben.
http://www.youtube.com/user/netzer75

"Wer aufhört, besser zu werden,
wird irgendwann aufhören,
gut zu sein."

Ensis

Beitragvon Ensis » 23.03.04 @ 13:58

Für mich ischs Xamax Spiel en Tescht, wieviel FCZ-Fans es würklich no git, wo Euisem Klub au ohni Meischtertitel i dä letschte über 20 Jahr d'Stange hebed. Wo ich no Chli gsi bin, han ich nie es Spiel unter 8000 Zuschauer erlebt (ok, bin nöd a jedem Spiel gsi), es hät aber viel Spiel mit über 20'000 Zuschauer gha. Mir fallt aber uf, dass mir jetzt en würklich grosse harte Chern hand, wo IMMER debi isch, d'SK ebbe! Die isch nacheme Durchhänger i dä frühne 90ger Jahr immer besser worde und strebt eme neue Höhepunkt entgäge. Wiiter so! D'Choreo gäge Basel isch uf jede Fall s'Bescht gsi, wo ich vo dä SK je gseh han (witzig, ironisch, geistrich, guet gmacht - trotz i für ü -, liideschaftlich).

Ich meine, dass gäge Xamax nach dere Super-Serie uf jede Fall 8000 Lüt settet cho. Wänn s'Wetter au no mitmacht, chöntets au 10'000 werde.
Dä letschti Tescht i däre Art, wo mir au i dä Rückrundi Sieg an Sieg g'reiht händ (mit Bartlett, Kunz, di Jorio, Lima usw.), das isch vor vier oder foif Jahr gsi, da hämmer im zweitleschte Spiel gäge Lausanne Sports selig, wo au nöd grad dehuufe Fans mitbracht hät, 14'000 Lüt gha. Wie gseit ich bin gspannt, und hoffe uf mindeschtens 8000. Mini Kollege sind uf jede Fall debi! [P.S. Mehr dörf au sini Fründin mitneh, gäge meh Fraue i dä Südkurve han ich sowieso nüt, nur sött mer die dänn villicht nöd mit Rauchpetarde inäble ;-)]

FCZ forever

Sascha
Forum Polizei Aspirant

Beitragvon Sascha » 23.03.04 @ 13:59

Dave hat geschrieben:Miär händ mit em Basel-Schpiel än Schnitt i dä Rückrundi a diä 10000. I dä Vorrundi simär hald letschtä gsie...Du redsch doch vo dä Vorrundi???

Nein....der Stand war inkl. Rückrunde dato letztes Wochenende!

Knäckebrot

Beitragvon Knäckebrot » 23.03.04 @ 21:31

ey....cha ja mal öpper mich no mitneh, dänn zehli au zu dä neue :) han niemert wo mi mitneh würdi :-P
...FUCk the hOppeRs...

StOPpT tieRVerSUCHe, NEhmT GC-"fans"

...ES LEBEN DIE FLYERS...

co2
Beitragvon co2 » 23.03.04 @ 21:44

Ich wirdä 5-10 lüüt mitnäh! In Rucksack
Irgendwie fängt irgendwann irgendwo das Leben an!
I`m a Yellow Pisser and Proud of it!
Bild
GENAU!

Knäckebrot

Beitragvon Knäckebrot » 23.03.04 @ 21:46

*lol* oke, aber denn nimmsch mich au mit ;))
nei ehrlich...nimmt mi mal öpper mit?
...FUCk the hOppeRs...

StOPpT tieRVerSUCHe, NEhmT GC-"fans"

...ES LEBEN DIE FLYERS...

lukas86

Beitragvon lukas86 » 23.03.04 @ 21:59

Knäckebrot hat geschrieben:*lol* oke, aber denn nimmsch mich au mit ;))
nei ehrlich...nimmt mi mal öpper mit?

Bisch no niä amänä Match gsi? Wo wohnsch dänn?
Und bisch du momentan scho Fan vomänä andärä Fuässballklub?
http://www.pokerstrategy.org.uk/about/?referer=luke86
Lerne zu pokern wie die Profis! Mit Strategie und ohne eigene Kosten. Hole dir deinen $150-Bonus von PokerStrategy!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“