Beitragvon Ensis » 23.03.04 @ 13:58
Für mich ischs Xamax Spiel en Tescht, wieviel FCZ-Fans es würklich no git, wo Euisem Klub au ohni Meischtertitel i dä letschte über 20 Jahr d'Stange hebed. Wo ich no Chli gsi bin, han ich nie es Spiel unter 8000 Zuschauer erlebt (ok, bin nöd a jedem Spiel gsi), es hät aber viel Spiel mit über 20'000 Zuschauer gha. Mir fallt aber uf, dass mir jetzt en würklich grosse harte Chern hand, wo IMMER debi isch, d'SK ebbe! Die isch nacheme Durchhänger i dä frühne 90ger Jahr immer besser worde und strebt eme neue Höhepunkt entgäge. Wiiter so! D'Choreo gäge Basel isch uf jede Fall s'Bescht gsi, wo ich vo dä SK je gseh han (witzig, ironisch, geistrich, guet gmacht - trotz i für ü -, liideschaftlich).
Ich meine, dass gäge Xamax nach dere Super-Serie uf jede Fall 8000 Lüt settet cho. Wänn s'Wetter au no mitmacht, chöntets au 10'000 werde.
Dä letschti Tescht i däre Art, wo mir au i dä Rückrundi Sieg an Sieg g'reiht händ (mit Bartlett, Kunz, di Jorio, Lima usw.), das isch vor vier oder foif Jahr gsi, da hämmer im zweitleschte Spiel gäge Lausanne Sports selig, wo au nöd grad dehuufe Fans mitbracht hät, 14'000 Lüt gha. Wie gseit ich bin gspannt, und hoffe uf mindeschtens 8000. Mini Kollege sind uf jede Fall debi! [P.S. Mehr dörf au sini Fründin mitneh, gäge meh Fraue i dä Südkurve han ich sowieso nüt, nur sött mer die dänn villicht nöd mit Rauchpetarde inäble ;-)]
FCZ forever