ST.GUELLE-FCZ DAS SPIEL

Diskussionen zum FCZ
bostero
Re: Fetscherin

Beitragvon bostero » 22.03.04 @ 16:28

Mr. Pink hat geschrieben:
elsener hat geschrieben:oder sogar eher pro fcz. (liegt wahrscheinlich eher an den resultaten)

naja... vor em gruusige Cuphalbfinal Derby hät er mit sim FCZ Kolleg vum Radio gwettet. Hetti er verlore, het er müesse mit em FCZ Liebli an Züri Marathon. Es hät aber leider, leider sin FCZ Kolleg verlore, also muess dä mit em GC Liebli an Züri Marathon.
dä Kilchsberger isch also definitiv en Flopper-Hopper!!!

und outest dich also gerade als Radio-Energy-Hörer... aberaber... ;-)

Dieter

Beitragvon Dieter » 22.03.04 @ 16:31

bostero hat geschrieben:
Mr. Pink hat geschrieben:
elsener hat geschrieben:oder sogar eher pro fcz. (liegt wahrscheinlich eher an den resultaten)

naja... vor em gruusige Cuphalbfinal Derby hät er mit sim FCZ Kolleg vum Radio gwettet. Hetti er verlore, het er müesse mit em FCZ Liebli an Züri Marathon. Es hät aber leider, leider sin FCZ Kolleg verlore, also muess dä mit em GC Liebli an Züri Marathon.
dä Kilchsberger isch also definitiv en Flopper-Hopper!!!

und outest dich also gerade als Radio-Energy-Hörer... aberaber... ;-)

ist immerhin das kleinere übel als radio 24

bostero

Beitragvon bostero » 22.03.04 @ 16:36

Dieter hat geschrieben:
ist immerhin das kleinere übel als radio 24

da könnt' man jetzt drüber disgüdieren - wenns denn wichtig wär. fakt ist, dass r24 ein elendes hoppers-radio ist (obwohl der schawi selig ja tief im herz ein fcz-ler war). aber das auch nur noch für kurze zeit. was sie vor allem sind: opportunisten. und in diesem sinne werdens plötzlich demnächst dann alle für uns sein...
aber eben: abgesehen davon ist r24 für mich - wenn überhaupt - das kleinere von zwei riesen-ärger-übeln.

Ducati

Beitragvon Ducati » 22.03.04 @ 16:39

die radiolandschaft der schweiz ist eh am arsch.
drs3 und drs1 hatten schon krisensitzungen weil die hörer die sender nicht auseinanderhalten können. es beschte us de letschte 200 jahr etc.

ischlächter

Beitragvon ischlächter » 22.03.04 @ 20:26

ich han geschter dä match gägä st.güllä uf sportradio.ch
gloset, leider ächli schlächti tonqualität aber susch voll geil
kommentator: michael fritschi
kännt sich beschtens us über all fcz schpieler und bim goll hanni gmeint ich hocki idä SK

nur z empfehlä
Händ uääääää !!!

C.D.M.
Oschttribüne

Beitragvon C.D.M. » 22.03.04 @ 20:46

ischlächter hat geschrieben:ich han geschter dä match gägä st.güllä uf sportradio.ch
gloset, leider ächli schlächti tonqualität aber susch voll geil
kommentator: michael fritschi
kännt sich beschtens us über all fcz schpieler und bim goll hanni gmeint ich hocki idä SK

nur z empfehlä

klar de fritschi isch au moderator bi nrj..und en bekennente FCZ Fan...isch ja klar das er usgflippt isch!!!
Tage die man NIE vergisst:

13.5.06 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2005/2006
24.5.07 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2006/2007
24.5.09 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2008/2009

Dave

Beitragvon Dave » 23.03.04 @ 8:29

Wänns äs Schpiel git sind diä wo ihrä Sänf däzuegänd hüfig contr-FCZ. Ich schetz mal das lit dra das d FCZ-Fans als Rüppel gseh wärdä ( isch so).
"Wenn jemand sagt, der FCZ sei kein Spitzenclub, habe ich Mühe, weiter zu diskutieren."
Ancillo Canepa

Zurück zu „Fussball Club Zürich“