Hoi zämä,
es gitt sache, die wiederholet sich glaub all jahr, nämli da chunt all jahr vom fcz us gseh en meh od. weniger erfolgrieche summer, en verschissne herbst, en zitterige winter, und en knappe abschluss.
Ja, üsi liebi zum fcz isch glaub au unzerstörbar, wieso süscht würded mer immer all spiel wieder in letzi od. süscht wohi gah go luege?! Klar, die liebi isch amigs ganz härt, vor allem, wänn mer so hilflos isch,d mannschaft verlürt, und mer eifach nünt dägägä mache chan.
Aber wieso tuet mer immer grad d absetzig vom trainer verlange ? aja, stimmt, s isch ja herbst, und s isch ja fascht all herbst bim fcz eso. Od. andersch gseit, es isch eifach die eifachschti lösig... . Mer verlangt vome trainer immer, dasser vo hüt uf morn, mitere kaputte mannschaft erfolg härezauberet. Mer laht am trainer eifach nie die ziit, es mue immer en erfolg da sii, (obwohl, ich gseh lieber en guete match, als en erzwungene und verkorkste sieg), aber warum nimmt mer ned am präsi mal es bitzli ziit eweg?! Warum tuet mer ned mal dä hotz in frag stelle?
Klar, er isch eine vo üs, er isch mitem herz voll däbi, und liebt dä verein wie mir fans au, und er wött au immer s beschte für dä verein, darum butteret er immer wieder vill gäld, sinnlos in fcz; (chan mer ächt ihm eifach s konto agäh? Wär mängisch sicher öppe gnau so sinnlos, ok, ich chönts vermuetli besser bruche)
Warum isch eigentli immer no kein sportchef ume?? Das verstahni au ned ganz, bi aller liebi. Sorry!
Es stimmt mi eifach trurig, wie en hotz, nur wiler präsident isch, immer wieder neue kredit vo gwüssne fans bechunnt. Klar, er hätt ned nünt gmacht, aber eifach oft s falsche, woner ursprünglich amigs guet gmeint hett!! Es isch eifach schad!
Od. warum tuet mer ned mal dä spieler en gingg in arsch gäh? (sorry, für die usdrück!) aja, stimmt, dä trainer isch ja gschuld, wänn sie unmotiviert ufem platz umestönd. Na ja, ebe, die eifachsti lösig. Es stimmt scho, es isch ei ufgab vom trainer, dasser d spieler chan motiviere, aber versueched mal öpper z motiviere, wo eifach e läck-mer-am-arsch-stimmig hätt. Sorry, no chance. (d spieler söttet bi däm lohn gnueg motiviert sii,…. Ich bi immer no fürd ifüehrig vo mindestlöhn, dänn hett mer nämli 2 ziel erreicht, d spieler würded wieder mal alles gäh, und mer hett gspart, will vills ebe ned schnalled,... also, das gäld wär dänn uf dä siite!)
So, ich glaube, das langet vorerscht mal... tüend üch mal die frage bitzli dur dä chopf gah lah... wa meined ihr däzue?
Liebs grüessli
jea