Grosse Liebe FCZ und die Leiden...

Diskussionen zum FCZ
Jea

Grosse Liebe FCZ und die Leiden...

Beitragvon Jea » 18.11.02 @ 11:10

Hoi zämä,
es gitt sache, die wiederholet sich glaub all jahr, nämli da chunt all jahr vom fcz us gseh en meh od. weniger erfolgrieche summer, en verschissne herbst, en zitterige winter, und en knappe abschluss.
Ja, üsi liebi zum fcz isch glaub au unzerstörbar, wieso süscht würded mer immer all spiel wieder in letzi od. süscht wohi gah go luege?! Klar, die liebi isch amigs ganz härt, vor allem, wänn mer so hilflos isch,d mannschaft verlürt, und mer eifach nünt dägägä mache chan.
Aber wieso tuet mer immer grad d absetzig vom trainer verlange ? aja, stimmt, s isch ja herbst, und s isch ja fascht all herbst bim fcz eso. Od. andersch gseit, es isch eifach die eifachschti lösig... . Mer verlangt vome trainer immer, dasser vo hüt uf morn, mitere kaputte mannschaft erfolg härezauberet. Mer laht am trainer eifach nie die ziit, es mue immer en erfolg da sii, (obwohl, ich gseh lieber en guete match, als en erzwungene und verkorkste sieg), aber warum nimmt mer ned am präsi mal es bitzli ziit eweg?! Warum tuet mer ned mal dä hotz in frag stelle?
Klar, er isch eine vo üs, er isch mitem herz voll däbi, und liebt dä verein wie mir fans au, und er wött au immer s beschte für dä verein, darum butteret er immer wieder vill gäld, sinnlos in fcz; (chan mer ächt ihm eifach s konto agäh? Wär mängisch sicher öppe gnau so sinnlos, ok, ich chönts vermuetli besser bruche)
Warum isch eigentli immer no kein sportchef ume?? Das verstahni au ned ganz, bi aller liebi. Sorry!
Es stimmt mi eifach trurig, wie en hotz, nur wiler präsident isch, immer wieder neue kredit vo gwüssne fans bechunnt. Klar, er hätt ned nünt gmacht, aber eifach oft s falsche, woner ursprünglich amigs guet gmeint hett!! Es isch eifach schad!
Od. warum tuet mer ned mal dä spieler en gingg in arsch gäh? (sorry, für die usdrück!) aja, stimmt, dä trainer isch ja gschuld, wänn sie unmotiviert ufem platz umestönd. Na ja, ebe, die eifachsti lösig. Es stimmt scho, es isch ei ufgab vom trainer, dasser d spieler chan motiviere, aber versueched mal öpper z motiviere, wo eifach e läck-mer-am-arsch-stimmig hätt. Sorry, no chance. (d spieler söttet bi däm lohn gnueg motiviert sii,…. Ich bi immer no fürd ifüehrig vo mindestlöhn, dänn hett mer nämli 2 ziel erreicht, d spieler würded wieder mal alles gäh, und mer hett gspart, will vills ebe ned schnalled,... also, das gäld wär dänn uf dä siite!)

So, ich glaube, das langet vorerscht mal... tüend üch mal die frage bitzli dur dä chopf gah lah... wa meined ihr däzue?
Liebs grüessli
jea

Mc Stouny

Beitragvon Mc Stouny » 18.11.02 @ 11:29

Salut

I mine Auge isch de Bregy nöd de richtig Trainer.Klar cha de bregy nüt defür wen spieler kei gool mached.aber was de bregy scho für fehler gmacht hät isch zum kotze!!!De bregy cha au nüt defür wenn mannschaft nöd rechtig spielt, oder chan er doch ?Ich dänk de Bregy isch verantwortlich für spieler.De fcz hät gueti spieler, aber de bregy kan sie nöm motiviere.

zum Hotz geb ich der rächt, es hät do ine scho es paar posting über das thema.

Hotz und seine Geliebte

Gruss Mc Stouny
Bild

Zürich ist eine Stadt!!!
Der FC Zürich ihre Seele!!!!

Al Bundy

Beitragvon Al Bundy » 18.11.02 @ 12:30

au für e FCZ chömme wieder besseri Zyte. mir do bim FC Basel sind jo au johrelang am Strich umegurkt. Und wo stöhn mir jetzt ??? Under de beste 16 Teams vo Europa (zumindest was CL betrifft)
Was ich nit ganz begriff, Züri isch doch e grossi Stadt (gwüssi meine, sie sig sogar e Weltstadt...), do sötts doch möglich sie, e Geldgeber/in zfinde, wo im FCZ es bitz under d'Arme grifft, wie in Basel mit dr Gigi Oeri.
Han nämlich scho bitz Angst, das d Meisterschaft in de nächste Johre es bitz langwielig chönnti werde und das isch jo für niemer e Vorteil.

Also us dr Distanz muess ich au säge, dass dr Bregy irgendwie nit so richtig zum FCZ passt. Glaub allerdings au nit, dass dr Egli wirklich e Bereicherig für euch wär.

In diesem Sinne hoff ich scho, dass dr FCZ d'Finalrundi schafft, damits wieder spannendi Spiel im Joggeli und uf em Letzigrund git

Luke

Beitragvon Luke » 18.11.02 @ 13:18

Über Sven Hotzens riesige Verdienste um den FCZ müssen wir nicht diskutieren. Wir müssen einfach sagen: "Vielen herzlichen Dank, Herr Hotz"!
Allerdings darf man seine Präsidialzeit auch kritisch hinterfragen. Unter seiner Präsidentschaft blieben Erfolge weitgehend aus, man hat es auch versäumt, langfristig etwas aufzubauen, die Strukturen sind nicht mehr zeitgemäss. Diverse personelle Entscheide waren sicher falsch. Aber im Nachhinein ist man ja immer klüger ...
Ich hoffe, dass uns Sven Hotz als Präsident noch eine Weile erhalten bleibt. Aber er sollte baldmöglichst Verantwortung an einen Sportchef (oder Manager oder wie auch immer ...) delegieren.
Sven Hotz soll sich nicht ums sportliche Tagesgeschäft kümmern müssen. Er soll dafür seinem Sportchef auf die Finger schauen, zeitgemässe Strukturen aufbauen, Sponsoren suchen und einen geeigneten Nachfolger aufbauen. Kurzum, er muss vermehrt im Hintergrund tätig sein, quasi als graue Eminenz in der Hinterstube. An der Front soll er Fussballexperten wirken lassen. Aber das letzte Wort hat selbstverständlich der Präsident.

Als Sportchef käme für mich Raimondo Ponte in Frage. Ein unermüdlicher Schaffer, der viel Herzblut in den Verein bringen würde. Ausserdem verfügt er über ausgezeichnete Connections in der grossen, weiten Fussballwelt. Vielleicht dürfen wir wieder einmal einen zweiten Nonda bestaunen ...

Georges Bregy muss in der Winterpause abdanken. Er hat seine Chance gehabt, aber nicht genutzt. Der neue Sportchef hat bei der Trainerfrage natürlich ein gewichtiges Wort mitzureden. Mein Favorit wäre Bidu Zaugg. Aber ob Luzern ihn ziehen lassen will?

Gegen Xamax müssen 3 Punkte her!

Gruss
Luke
REALITÄT IST DIE ILLUSION, DIE DURCH MANGEL AN ALKOHOL ENTSTEHT.

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 18.11.02 @ 13:42

Luke hat geschrieben:Über Sven Hotzens riesige Verdienste um den FCZ müssen wir nicht diskutieren. Wir müssen einfach sagen: "Vielen herzlichen Dank, Herr Hotz"!
Allerdings darf man seine Präsidialzeit auch kritisch hinterfragen. Unter seiner Präsidentschaft blieben Erfolge weitgehend aus, man hat es auch versäumt, langfristig etwas aufzubauen, die Strukturen sind nicht mehr zeitgemäss. Diverse personelle Entscheide waren sicher falsch. Aber im Nachhinein ist man ja immer klüger ...
Ich hoffe, dass uns Sven Hotz als Präsident noch eine Weile erhalten bleibt. Aber er sollte baldmöglichst Verantwortung an einen Sportchef (oder Manager oder wie auch immer ...) delegieren.
Sven Hotz soll sich nicht ums sportliche Tagesgeschäft kümmern müssen. Er soll dafür seinem Sportchef auf die Finger schauen, zeitgemässe Strukturen aufbauen, Sponsoren suchen und einen geeigneten Nachfolger aufbauen. Kurzum, er muss vermehrt im Hintergrund tätig sein, quasi als graue Eminenz in der Hinterstube. An der Front soll er Fussballexperten wirken lassen. Aber das letzte Wort hat selbstverständlich der Präsident.

Als Sportchef käme für mich Raimondo Ponte in Frage. Ein unermüdlicher Schaffer, der viel Herzblut in den Verein bringen würde. Ausserdem verfügt er über ausgezeichnete Connections in der grossen, weiten Fussballwelt. Vielleicht dürfen wir wieder einmal einen zweiten Nonda bestaunen ...

Georges Bregy muss in der Winterpause abdanken. Er hat seine Chance gehabt, aber nicht genutzt. Der neue Sportchef hat bei der Trainerfrage natürlich ein gewichtiges Wort mitzureden. Mein Favorit wäre Bidu Zaugg. Aber ob Luzern ihn ziehen lassen will?

Gegen Xamax müssen 3 Punkte her!

DAS KANN ICH ZU 100% UNTERSCHREIBEN! ZAUGG UND PONTE HER, ABER SOFORT!!!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“