ABSTIMMUNG

Diskussionen zum FCZ

Zukunft von Favre aus der Sicht der Fans?

Umfrage endete am 19.12.03 @ 12:10

Favre soll bleiben
98
80%
Favre soll gehen
25
20%

Abstimmungen insgesamt: 123

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 09.12.03 @ 13:24

Wilco Hellinga hat geschrieben:ich han zwar pro favre gstimmt aber weiss es nöd so gnau!
ich dänke de favre isch nöd grad de bescht trainer ich frög mich mängisch scho wer er spiele laht!

aer mer chönd ja nöd jedes halbe jahr de trainer wächsle! und wämmer de cup günnet *au träum* den isch er scho wieder eine vo de erfolgrichere trainer!

@kampfsau mit trainerwächsel hollt mer au kei pünkt ;)

Villicht holsch so kei Pünkt, aber me verändert sportlich öppis! Sorry, ich find de Favre richtig guet, aber er passt eifach nöd zum FCZ, das hani vorher scho gschribe!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Simon

Beitragvon Simon » 09.12.03 @ 13:29

Stu hat geschrieben:Wer denkt dass es mit einer Trainerentlassung besser kommt, der verschliesst die Augen vor den wahren Problemen des Vereins.

200% Pro Favre!

Es sind ganz klar Probleme im Verein vorhanden doch ein weiteres Problem sitzt auf dem "Trainerstuhl" !

200% Contra Favre !

emme

Beitragvon emme » 09.12.03 @ 13:30

Kampfsau hat geschrieben:
Emme hat geschrieben:bi ganz klar für dä favre!und no a KAMPFSAU: i will au en kämpfändä FCZ gse!aber do dra isch ned dä Favre dschuld sondern dspieler!es git e par wo mol dfinger usm arsch söled ne!!!!!

Naja, ich bin de Meinig, en Trainer sött sini Spieler vorem Spiel so richtig heiss mache! Aber ich gsehne keine, wo heiss isch, sind all am schlafe und lönd sich vo de Mitspieler, wos am Afang probiered nöd astecke, so sind dänn all nöd am kämpfe! Es isch am Trainer sini Ufgab, d'Spieler zmotiviere und heiss zmache, klar dezue müend au d'Spieler öppis leischte, aber de Trainer hät de grösser Ateil dra, wil er mues e ganzi Mannschaft richtig istelle... Ich han eifach s'Gfühl am Favre gahts nur um schöne Fuessball! Das chani nöd ha, ich gsehne lieber es Spiel wo kämpft wird mitemene 1:0, als en 4:3 Sieg! Ich bin eifach sälber scho en Kämpfer als en Techniker und Schönspieler, mir gahts i erschter Linie ums Kämpfe!

da hesch scho recht!dä trainer mue dspieler heiss mache!!vilicht macht er das ja zwenig oder dspieler wend eifach ned!mir chunts z.B. vor dä Keller isch so eine wo eifach chli uf dä platz stot und em ischs schiess egal öb er gwünd oder verlürt!meini da nur oder isch das so?

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 09.12.03 @ 13:31

Nein, man holt mit Strukturveränderungen keine Punkte. Aber in dem man dem Trainer den Rücken stärkt, sich klar hinter ihn stellt und aufhört seine Autorität zu untergraben (Nomination von Fischer als Team Coach, ohne dass Favre davon wusste, um nur ein Beispiel zu nennen). In dem man halt Stukturen mit Kompetenzen, Verantwortlichkeiten und Budgets ausstattet und damit erreicht, dass z.B. nicht mehr jeder Spieler der irgend eine Animosität mit einem anderen oder mit dem Trainer hat, zum Präsidenten rennen kann und von ihm bilateral irgendwelche Zugeständnisse erhält. Professionelle Strukturen würden das verhindern. Dann da würde ein Hotz den Spieler an seinen direkten Vorgesetzten (den Trainer verweisen. So wie es heute ist, wird die Autorität des Trainers, aber auch die des Sportchef immer wieder untergraben und alle Ansätze einer Professionalisierung des FCZ wird immer wieder abgeklemmt. Es muss frustrierend sein, für die Angestellten beim FCZ. Ein Thoma darf ja gar nicht beweisen was er kann. Er hat NULL Kompetenzen.

Aber jetzt kann man ja alle wieder entlassen. Es werden sich sicher neue Führungskräfte finden lassen. Die kommen dann guten Mutes nach Zürich, erzählen und wie gross die Tradition des FCZ ist und wie toll es wäre für diesen Club zu arbeiten. Dann legen sie voller Tatendrang los und geben spätestens nach dem 3. mal nachdem sie abgeklemmt wurden desillusioniert auf. Viel Vergnügen dann.

Wer sich wirklich einen Trainerwechsel statt eines Strukturwechsels wünscht, kann in meinen Augen nicht an der Gesundung meines geliebten FCZ interessiert sein sondern will einfach den nächsten Skandal, will einfach wieder etwas gestikulieren und motzen. Einen Trainer abschiessen. Ist doch geil, nicht.

Daher: Pro Favre! Contra Stillstand!

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 09.12.03 @ 13:36

Guete Artikel, Stu, aber was hät das mitem Sport ufem Platz ztue? De Spieler bringts ja nüt, wänn sie schlächt spieled, wil dänn stigeds ab und chönd dänn villicht nöd mal wechsle! Also glaubi nöd würkli, dass geg de Trainer gspielt wird! Ich wett eifach wieder mal de FCZ günne gseh, defür bruchts aber en harte Hund, wo wen Winnertyp isch, de Latour wär eine!!!!!!!!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

ernesto

Beitragvon ernesto » 09.12.03 @ 13:38

ganz klar pro Favre.
Jetzt ist es an der Zeit die veralteten Strukturen zu ändern.
Wir können es uns nicht leisten weitere 20 Jahre von Erfolgen zu träumen!
hasta la victoria siempre

starman
Der Mann, der vom Himmel fiel.

Beitragvon starman » 09.12.03 @ 13:41

dj-düpöö hat geschrieben:favre wird uns noch viel freude machen.....!!

So wird es auch kommen, das weiss auch Herr Hotz !!!

Gruess+Hopp Züriii

Zurück zu „Fussball Club Zürich“