Schweizer U21 - Tschechien

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
lunde

Schweizer U21 - Tschechien

Beitragvon lunde » 18.11.03 @ 14:48

Ich habe mir am tv das spiel schweiz-tschechien der U21 angesehen, und habe dabei 3 schwachpunkte ausgemacht, der 1. schwachpunkt war unser spitzenspieler Nef, der innerhalb 1 minute den ball 4x zum gegner gepasst hat und ihn anschliessend im harten zweikampf zurückeroberte, um ihn anschliessend wieder zu verlieren. 2. schwachpunkt: Gygax, der mag ja rennen können aber einen geraden 2m pass spielen scheint nicht seine stärke zu sein. 3 Schwachpunkt: Muff, ist der immer so langsam? und warum lässt er sich dauernd fallen, kein wunder hat er schmerzen in der hüfte wenn er dauernd hinfällt!

ich habe aber andere junge spieler gesehen von denen mann sagen muss, hey wir haben zukunft, wer hat eigentlich neben nef in der verteidigung gespielt, nicht spycher, der sehr gut gespielt hat, sondern der in der mitte?
danke
gruss
lunde

hopper

Beitragvon hopper » 18.11.03 @ 15:12

eigentlich ist jede Reaktion auf dein Posting verschwendete Zeit, aber ich KANN es nicht lassen. Lieber Junge, spycher,der sehr gut gespielt hat hat gar nicht gespielt, da er nicht mehr ganz 21-jährig ist... Vielleicht solltest du das video noch mal schauen:)

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 19.11.03 @ 8:24

tssss....nach lunde sind euisi 3 FCZ Spieler a de Niederlag schuld.... tsss.. kei ahnig..

Morgi

Beitragvon Morgi » 19.11.03 @ 8:28

Also de Gygax isch scho e riese grosi Fläsche gsi bim 1:1 dä hät ja pennt am Pfoschte. Aber de Streller chunnt en geile Pass über vom Gygax und isch älei vor em Goal un verhaut sie.

Mr. Pink

Beitragvon Mr. Pink » 19.11.03 @ 8:45

dä lunde isch scho en geile siech! alli FCZ Spieler sind scheisse, und alli andere sind sackstarch? naja, hans spiel nöd gseh, drum chani au nöd genau säge, öps würklich so gsi isch, aber ich bezwiefles sehr starch! bisch du eigentlich FCZ Fan? oder bisch du eifach FCZ Nörgler?

und zum Gygax: Han nur gseh, dass er es paar geili Flange inebracht hät! und das er bim 1:1 enorm gschlaffe hät. Aber er isch sicher kei Fläsche, kapisch?

Morgi

Beitragvon Morgi » 19.11.03 @ 9:16

Ich han nur gseit dass de Gygax bim 1:1 e riese grossi Fläsche gsi isch.

Mido

Beitragvon Mido » 19.11.03 @ 9:40

he lunde heb mal d'fresse zue! villicht isch dir au ufgfalle, dass dä nef s'einzige goal für d'schwiizer gschosse hät?! oder häsch öpe gmeint es segi dä spycher gsi. oh man!! kei ahnig vo fuessball!!

übrigens, dä schwegler und dä muff sind für mich die schlechtischte spieler gsi... und d'degen-bros sind au nöd wahnsinnig gsi...

Zurück zu „Fussball allgemein“