ES REICHT!!!!!!!!!!!!

Diskussionen zum FCZ
Mr. Pink

Beitragvon Mr. Pink » 19.08.03 @ 13:12

bin ich au absolut oiere Meinig!
es isch trurig gsi, was de FCZ bi Eggene agstellt het! sogar de Gygax het bi de Egge verseit....

Wilco Hellinga

Beitragvon Wilco Hellinga » 19.08.03 @ 13:14

Triple M hat geschrieben:bin ich au absolut oiere Meinig!
es isch trurig gsi, was de FCZ bi Eggene agstellt het! sogar de Gygax het bi de Egge verseit....

de gygax hätt doch de riese scheiss egge gmacht wo vill zwiit gange isch!! und dänn hätt de nef de konter vo gcn igleitet! korrigiered mich wänn ich falsch liege!!

Sascha
Forum Polizei Aspirant

Beitragvon Sascha » 19.08.03 @ 13:14

Triple M hat geschrieben:bin ich au absolut oiere Meinig!

Gygax macht zur Zeit nichts anderes als versagen.....man sollte dort Pallas installieren und den Gygi mal ein paar Spiele dafür ins 2 schicken! Vielleicht findet er dort sein Lachen und seine Motivation wieder....

Mr. Pink

Beitragvon Mr. Pink » 19.08.03 @ 13:54

Sascha hat geschrieben:Gygax macht zur Zeit nichts anderes als versagen.....man sollte dort Pallas installieren und den Gygi mal ein paar Spiele dafür ins 2 schicken! Vielleicht findet er dort sein Lachen und seine Motivation wieder....

Ich frög mich sowieso, was mit dem lauft, jetzt het er scho es paar mal d'Chance übercho, sich für en Startplatz z'empfehle, aber er spielt immer schwach!
Ich glaub, de het zwenig Druck vum Favre, de sött en endlich mal a de Ohre neh!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“