Gygax

Diskussionen zum FCZ
Aglaia

Beitragvon Aglaia » 10.06.03 @ 20:32

Pascal: de gygax häd es meersäuli ? :-))))) hehe finde au das isch en grund ihn zbhalte !

nei im ernscht bin natürli de meinig vom fredigirl ich finde au mer sött de vertrag mit ihm verlängere ! So schlecht isch er jetzt au gsi nei würkli ich finde ihn guet okey es würd sicher au besser gah aber ich glaube ned das de gygax so eine isch wo findet ich pokere chli und will meh stüzt kenne ihn zwar ned aber er chönt sich das glaub au ned leischte oder !

Also Pro Verträgsverlängerig :-)

Aglaia

Beitragvon Aglaia » 10.06.03 @ 20:34

C_S: häd ned fascht jede en lieblings spieler wo er den hald chli anderscht gseht ?

somalia

Beitragvon somalia » 10.06.03 @ 20:36

Aber wieso wirst du immer mehr nicht zuversichtlicher?
ich meine, vieles deutet darauf hin, dass er bleibt, oder nichtt?!
Bild
UEFA-CUP UND CUPFINAL !

Célina

Beitragvon Célina » 10.06.03 @ 20:37

somi hat geschrieben:Aber wieso wirst du immer mehr nicht zuversichtlicher?
ich meine, vieles deutet darauf hin, dass er bleibt, oder nichtt?!
Bild

Ich finde eben nicht! Schau mal, wir haben 10 Mittelfeldspieler und von denen hat nur Gygax noch keinen Vertrag. Verstehst du was ich jetzt meine?

Socrates

Beitragvon Socrates » 10.06.03 @ 20:37

Ganz ruhig! De Vertrag wird scho verlängeret....aber mer cha nöd alles innerhalb vo 3 Täg mache. Usserdem isch de Gygax en völlig andere Spielertyp als d'Neuverpflichtige....! Also Mädels, dureschnuffe und mal e paar Gäng zruggschalte. ;-)
Mit Vollgas aus der Winterpause!

Philippescu
ADMIN
Beitragvon Philippescu » 10.06.03 @ 20:41

Socrates hat geschrieben:Ganz ruhig! De Vertrag wird scho verlängeret....aber mer cha nöd alles innerhalb vo 3 Täg mache. Usserdem isch de Gygax en völlig andere Spielertyp als d'Neuverpflichtige....! Also Mädels, dureschnuffe und mal e paar Gäng zruggschalte. ;-)

wird gygax echt wieder zum stürmer gemacht? vorne sieht es ja echt spärlich aus. hoffe es aber nicht das es soweit kommt!

Homer
Beitragvon Homer » 10.06.03 @ 20:42

leck sind ihr all ungeduldig...
überlegget doch mal richtig, wie söll am gygi sin vertrag hüt verlängeret werde wenn er selber match het. (u21 ch-alb)
guet i dä pause het dä sven ja gnueg ziit zum schnell di letzte details abzmache...
heieieiei
"Blue is the colour, football is the game
We're all together, and winning is our aim. So cheer us on through the sun and rain 'cause Chelsea, Chelsea is our name!"

Zurück zu „Fussball Club Zürich“