Was hänn dr lieber

Diskussionen zum FCZ
R

Beitragvon R » 21.05.03 @ 8:40

C_S hat geschrieben:Also wie ich das in Errinerung habe, geht der 1. in die CL Quali, wird Basel 2. sind der 3. und 4. für den UEFA Cup berechtigt , weil Basel die Teilnahme am UEFA Cup durch den Cupsieg erreicht hat.

Cupsieger----> direkt in Runde 1

die andern 2 Qualifikation für den UEFA-CUp (weiss nicht wie die Schweiz punktemässig dasteht, aber ich glaube die CH-Teams sind noch nicht definitiv im UEFACup)

Gruss

PS: Kann mich natürlich auch irren, es wird ja immer komplizierter.

stimmt scho.
falls basel meischter wird, sind xamax (als cupfinal-verlürer), gc (als 2.) und de 3. vo de meischterschaft im uefa-cup. falls xamax 3. wird, rutscht de 4. na.
falls gc meischter wird, sind basel (als cupsieger) plus de 3. und 4. im uefa-cup (resp. i de qualifikation für de uefa-cup).

gruess, r

Schreihals
Beitragvon Schreihals » 21.05.03 @ 13:38

Dänn isch es ja klar: D Basylante 1., GC 2., Xamax 3. und mir 6. : ))... Nei, so würd ja de 4. Platz lange für eus, GC wär nöd Meischter und vor allem hettemer dänn sicher s Derby gwunne...

Immer nur de FCZ - FCZ!
Teamwork verleiht Energie, die gewöhnlichen Menschen zu aussergewöhnlichen Ergebnissen verhilft!!

Aglaia

Beitragvon Aglaia » 21.05.03 @ 14:26

Ich stell die Frog will ich weiss das Ihr GC (logischerwies) hasset aber yo au nid grad FCB liebhaber sind.

das häsch aber herzig gseit :-)

also lieber basel meischter als gc obwohl ihr oi sehr müeh gebbd so wie spack zwerde :-)

R

Beitragvon R » 21.05.03 @ 14:41

Aglaia hat geschrieben:also lieber basel meischter als gc obwohl ihr oi sehr müeh gebbd so wie spack zwerde :-)

s'isch mir scho mängisch ufgfalle, jetzt mues i das aber glich emal aspräche: bis vor öppe 10 jahr sind gc und basel i eim atemzug als 'hassgägner' gnännt worde. mittlerwiile gseht's aber eso us, als heged sehr vieli vo eu doch gwüssi sympathie für basel. wieso eigentli? wil's i de champions-league so wiit cho sind? das chas doch nöd si!
also, ich bitte um ufklärig...

Célina

Beitragvon Célina » 21.05.03 @ 14:46

Wieso frögsch? Wenn du chöntisch uswähle, wer Meischter werde sötti GC oder Basel, denn bisch sicherlich eher für Basel, denn wer will scho de Stadtrival als Meischter gseh? Niemerd, denn scho lieber Basel!

Aglaia

Beitragvon Aglaia » 21.05.03 @ 14:51

R: es isch um dfrag gange wer isch lieber als meischter het basel oder gc ! Gc isch und bliebt de verein woni am meischte hasse okey ?! Basel findi überhaupt ned sympathisch ! wenn dfrag gsi wär : welle verein hetisch gern als meischter den isch ja klar de FCZ ! Aber für mich isch Basel nonig ganz so schlimm wie gc das heisst aber no lang ned das ich basel sympathisch finde ts so wiet chunts no eieiei !

R

Beitragvon R » 21.05.03 @ 15:10

fredigirl hat geschrieben:Wieso frögsch? Wenn du chöntisch uswähle, wer Meischter werde sötti GC oder Basel, denn bisch sicherlich eher für Basel, denn wer will scho de Stadtrival als Meischter gseh? Niemerd, denn scho lieber Basel!

für mich ghöred halt beidi in gliche topf ine. öb jetzt basel oder gc meischter wird, isch mir völlig wurscht. isch beides es worst case szenario...
aber das was du seisch, isch gnau das, wo i de letschte jahr immer extremer wird: gc isch de einzig 'erzfeind'. i de 80er jahr z.b. isch das no gnau umgekehrt gsi: basel isch de erzfeind gsi.
nimmt mi eifach wunder, öb ussert mir alli die 'entwicklig' mitgmacht händ...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“