Was hänn dr lieber

Diskussionen zum FCZ
Aglaia

Beitragvon Aglaia » 21.05.03 @ 15:29

was du aber ned verstahsch isch das mir eigentlich au beidi wurscht sind ! Aber dfrag isch gsi wenn eine müsstisch de titel geh liebeer basel oder gc ! Das häd nüt mit sympati ztue !

R

Beitragvon R » 21.05.03 @ 15:42

also, zerscht emal: ha di nöd persönlich welle agriffe! sorry, falls das falsch übere cho isch.

Aglaia hat geschrieben:Aber dfrag isch gsi wenn eine müsstisch de titel geh liebeer basel oder gc ! Das häd nüt mit sympati ztue !

dänn halt mit antipathie...
und ich frög mich (resp. eu) halt immer no, wieso die bi de basler so viel chliner isch als bi de heugümper.

Aglaia

Beitragvon Aglaia » 21.05.03 @ 16:18

weiss au ned ich finde gc eifach schlimmer chan dir au ned säge wieso isch eifach so !

Florian

Beitragvon Florian » 21.05.03 @ 17:19

R hat geschrieben:s'isch mir scho mängisch ufgfalle, jetzt mues i das aber glich emal aspräche: bis vor öppe 10 jahr sind gc und basel i eim atemzug als 'hassgägner' gnännt worde. mittlerwiile gseht's aber eso us, als heged sehr vieli vo eu doch gwüssi sympathie für basel. wieso eigentli? wil's i de champions-league so wiit cho sind? das chas doch nöd si!
also, ich bitte um ufklärig...

Also bi mir isch es eher so, dass ich bisher Basel und YB als DIE andere Traditionsclüb näbe Züri gschätzt han, wo zwar Rivale sind, aber vo mir trotzdem geschetzt worde sind. Jetzt isch es eher so, dass Basel richtig "Hassverein" wie GCN tendiert, wobi mir Basel au jetzt no lieber isch als GC. Also d'CL hät mir Basel sicherlich nöd sympathischer gmacht...

Gruess Florian

Zurück zu „Fussball Club Zürich“