"Hofstetter kommt nur wenn Schürmann Trainer wird!"
Und wieder hatte Yekini recht!!!:-)
Gersau ein geiles Volk, eine geile Republik!!!
Sascha hat geschrieben:...schon komisch das sich einfach wieder eine Person aus dem Baugwerbe für unseren FCZ interessiert....oder ist es wohl nur wegen dem möglichen neuen Stadionbau wo er sich so einige Aufträge erhofft.....das ist übrigens MEINER MEINUNG nach mit ein Grund warum Hotz sicher in den nächsten Jahren nicht freiwillig gehen wird - er steht schliesslich zu Recht in der Pole Position für Millionen Bauaufträge.....
fredigirl hat geschrieben:Mier gfallt eifach eis a dere ganze Sach überhaupt nöd! Wieso chunt dä Ma numme, wenn de Schürmann Trainer wird? Wenns ihm um dä FCZ gah würdi, denn würder so oder e so cho. Ich han nüt gägä de Schürmann, bin aber au nöd grad begeischtered, ich weiss nöd, han eifach keis guets Gfühl bi derä Sach!
Mageta hat geschrieben:Sascha hat geschrieben:...schon komisch das sich einfach wieder eine Person aus dem Baugwerbe für unseren FCZ interessiert....oder ist es wohl nur wegen dem möglichen neuen Stadionbau wo er sich so einige Aufträge erhofft.....das ist übrigens MEINER MEINUNG nach mit ein Grund warum Hotz sicher in den nächsten Jahren nicht freiwillig gehen wird - er steht schliesslich zu Recht in der Pole Position für Millionen Bauaufträge.....
Also zu Hofstetter kann ich ja nichts sage, aber Hotz diese Absicht zu unterstellen find ich nicht sehr fair. Glaubst du wirklich er interessiert sich in seinem Alter und seinem Reichtum noch fürs Geld? Jedenfalls wäre er dann schon lange nicht mehr Präsident...fredigirl hat geschrieben:Mier gfallt eifach eis a dere ganze Sach überhaupt nöd! Wieso chunt dä Ma numme, wenn de Schürmann Trainer wird? Wenns ihm um dä FCZ gah würdi, denn würder so oder e so cho. Ich han nüt gägä de Schürmann, bin aber au nöd grad begeischtered, ich weiss nöd, han eifach keis guets Gfühl bi derä Sach!
Das chann ich au nöd so ganz verstah. Wänn eine chunnt und seit, er hetti gärn dä Trainer isch das ja no ganz normal, aber wänn er's grad vo dem abhängig macht isch es ä chli komisch. Weiss mä z.B., ob dä Schürmann überhaupt Interesse dra hät, dä FCZ z'überneh? Wänn jetzt dä Hotz z.B. dä Schällibaum verpflichte chönnt, dänn aber nur us Rücksicht uf dä "neu Investor" druf verzichtet und dä Schürmann nimmt, fänd ich das nöd so toll...
Gruess Florian
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: camelos, din Vater, gelbeseite, hubi.muench, Joan, Kollegah, laberspace, nondafcz1, PASCOLO1896, Salocin27, spitzkicker, Ujfalushi, yellow, zhkind, zuerchergoalie und 515 Gäste