Muesch kei Angscht ha, isch zwar e chli en Plauderi, aber hed Kohlä wie Heu. Er wot übrigens nid ellei istigä sondern mit 2-3 andere Personä und nachher mit em Hotz zsämmä es Gremium vo mehrerä Lüt bildä!
Also mach dier nid z'grossi Sorgä!
Yekini hat geschrieben:Muesch kei Angscht ha, isch zwar e chli en Plauderi, aber hed Kohlä wie Heu. Er wot übrigens nid ellei istigä sondern mit 2-3 andere Personä und nachher mit em Hotz zsämmä es Gremium vo mehrerä Lüt bildä!
phn hat geschrieben:fredigirl hat geschrieben:sicher nöd, aber ich bin nun mal eifach mega misstrauisch ihm gägäüber! Ich wet nöd dur illegali Sache oder weiss de Tüfel was Meister werde und defür nachher Konkurs gah! Weisch wasi meine?
Höfi hat ja schon den SC Zug und EHC Olten an die nationale Spitze gebracht ;-)
Mageta hat geschrieben:phn hat geschrieben:fredigirl hat geschrieben:sicher nöd, aber ich bin nun mal eifach mega misstrauisch ihm gägäüber! Ich wet nöd dur illegali Sache oder weiss de Tüfel was Meister werde und defür nachher Konkurs gah! Weisch wasi meine?
Höfi hat ja schon den SC Zug und EHC Olten an die nationale Spitze gebracht ;-)
Und für wie lange?!?
Yekini hat geschrieben:Muesch kei Angscht ha, isch zwar e chli en Plauderi, aber hed Kohlä wie Heu. Er wot übrigens nid ellei istigä sondern mit 2-3 andere Personä und nachher mit em Hotz zsämmä es Gremium vo mehrerä Lüt bildä!
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: Djuric14, fredischasso, gelbeseite, Google [Bot], hubi.muench, Iggy, laberspace, neinei, nondafcz1, NummeZH, spitzkicker, sub und 435 Gäste