LugaNo meister?meisterfiir? keines meisters würdig... sorry

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Jea

LugaNo meister?meisterfiir? keines meisters würdig... sorry

Beitragvon Jea » 08.04.03 @ 22:30

hoi zämä
naja, d lugano spieler händs zwar absolut verdient, meischter z werde!! dä besser hätt gwunne. ABER das wo die lüüt dert Meisterfiir nänned... chunt mer scho bitz schief ine... sorry. irgetswie chönd die glaub ned fiire... hettsch chönne meine, wo d fans ufem iis gstnade sind, es seg öpper gstorbe.

wa meined ihr däzue? (aber ebe, wie gseit, dä spieler gönnis)

grüessli

Dieter

Beitragvon Dieter » 08.04.03 @ 22:32

scheiss Lugano-Pack...
aber schöni choreo händs gha...

Zurigo

Beitragvon Zurigo » 08.04.03 @ 23:23

Stimmt! d'ZSC Meisterfiir 2000 isch besser gsi!
d'Choreo hammer!

Trotzdem, lieber Lugano as Davos

Gruess vomene Ex- HardCore ZSC Fan wo jetzt eigentli nur na de FCZ bevorzugt/ unterstützt

Fige
Beitragvon Fige » 08.04.03 @ 23:34

Und Del Curto ist eben dennoch der Geilste! Habe zwar nur noch die letzten paar Fragen mitbekommen, aber er beantwortete diese so cool und zeigte Grösse in einer bitteren Niederlage, da kann man nur sagen: Chapeau Arno!!!

Das geilste war, als er dem SF-Heini das Du anbot und dieser vor laufender Kamera sagte, dass er das nicht annehmen dürfe VOR DER KAMERA gemäss seinen Vorgesetzten.

Bitte, bitte SF-Tonis ändert doch bitte nur ein bisschen Eure Einstellung, wir sind doch nicht mehr in den 70er-Jahren...........!!!
13.5.06 => 93. Minute

flo
Linker Verteidiger
Re: LugaNo meister?meisterfiir? keines meisters würdig... so

Beitragvon flo » 08.04.03 @ 23:48

Jea hat geschrieben:wa meined ihr däzue?

Zur Meisterfeier kann ich nix sagen, da ich sie nicht gesehen habe. Aber ich finde es eine kleinere Katastrophe, dass Lugano Meister wurde. Ist fast noch schlimmer als die GCN Lions...

Arno Del Curto ist wirklich ein genialer Typ. Ihm habe ich den Davos-Titel von letztem Jahr am allermeisten gegönnt.
SchwarzRotGold

Dieter

Beitragvon Dieter » 08.04.03 @ 23:53

flo hat geschrieben:
Arno Del Curto ist wirklich ein genialer Typ. Ihm habe ich den Davos-Titel von letztem Jahr am allermeisten gegönnt.

Hat was.... ich ging dazumals zu seiner ZSC-Zeit oftmals die Trainings gucken... und er war immer extrem aufgestellt uns jungen Fans gegenüber...

sympathischer Kerl!

Jumper

Beitragvon Jumper » 09.04.03 @ 2:01

Jea hat geschrieben:hoi zämä
naja, d lugano spieler händs zwar absolut verdient, meischter z werde!! dä besser hätt gwunne. ABER das wo die lüüt dert Meisterfiir nänned... chunt mer scho bitz schief ine... sorry. irgetswie chönd die glaub ned fiire... hettsch chönne meine, wo d fans ufem iis gstnade sind, es seg öpper gstorbe.
wa meined ihr däzue? (aber ebe, wie gseit, dä spieler gönnis)
grüessli

hallo jea
was isch doh dra nid meisterwürdig gsi? aso so we ichs als luganofan gse han, hend d'fans gfestet uf em feld... und suech mol e fankurve wo so stimmig macht, de ganz match dure und nid nur wenns super lauft (ich denk du als z-fan söttsch das chöne beurteile, ich nimm a du häsch scho paar spiel gse wo lugano verlohre hät, obwohli nid weiss ob mol i de resega gsi bisch)! ufallfäll ghöred die fans sicher zu de beste hockeyfans i de schwiiz, ich denk da isch unbestritte und feste chönds au, da weissi ganz sicher...
gruess noch züri und viel erfolg i de restliche spiel
jumper

Zurück zu „Fussball allgemein“