LugaNo meister?meisterfiir? keines meisters würdig... sorry

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
C.D.M.
Oschttribüne

Beitragvon C.D.M. » 09.04.03 @ 8:01

ich häts lieber gseh wenn de HCD de titel verteidiget hätti...aber ebe chasch nöd alles ha....!!!

s'nächscht jahr denn wieder...
Tage die man NIE vergisst:

13.5.06 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2005/2006
24.5.07 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2006/2007
24.5.09 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2008/2009

Simon

Beitragvon Simon » 09.04.03 @ 8:05

ULTRAS ZH hat geschrieben:ich häts lieber gseh wenn de HCD de titel verteidiget hätti...aber ebe chasch nöd alles ha....!!!

s'nächscht jahr denn wieder...

Allez Lausanne !

jerry

Beitragvon jerry » 09.04.03 @ 8:50

Lugano als Hockey-Meischter isch für mich wie wenn: GC Fussball-Meischter wird und Züri s'letscht Saison-Spiel 5:0 verlüürt....

Truurige Tag hüt! Aber halt, em Larry Huras mag ichs gliich gönne, isch en sehr en guete Trainer.

Jea

Re: LugaNo meister?meisterfiir? keines meisters würdig... so

Beitragvon Jea » 09.04.03 @ 17:17

Jumper hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:hoi zämä
naja, d lugano spieler händs zwar absolut verdient, meischter z werde!! dä besser hätt gwunne. ABER das wo die lüüt dert Meisterfiir nänned... chunt mer scho bitz schief ine... sorry. irgetswie chönd die glaub ned fiire... hettsch chönne meine, wo d fans ufem iis gstnade sind, es seg öpper gstorbe.
wa meined ihr däzue? (aber ebe, wie gseit, dä spieler gönnis)
grüessli

hallo jea
was isch doh dra nid meisterwürdig gsi? aso so we ichs als luganofan gse han, hend d'fans gfestet uf em feld... und suech mol e fankurve wo so stimmig macht, de ganz match dure und nid nur wenns super lauft (ich denk du als z-fan söttsch das chöne beurteile, ich nimm a du häsch scho paar spiel gse wo lugano verlohre hät, obwohli nid weiss ob mol i de resega gsi bisch)! ufallfäll ghöred die fans sicher zu de beste hockeyfans i de schwiiz, ich denk da isch unbestritte und feste chönds au, da weissi ganz sicher...
gruess noch züri und viel erfolg i de restliche spiel
jumper

ciao jumper
dich gitts au no? ;)
also, häsch dä match gseh? klar, währendem match sinds ned schlächt gsi... au d choreo isch guet gsi...
ABER
sorry, churz nachdäm d spieler id kabine verschwunde sind, ischs mer ufem resega is so vorcho, wie wänn öpper gstorbe wär... . od. hani da falsch gseh?
dänn zu dä spieler, ide kabine händs d meischterzigarre graucht, ok, ich mag mi no a anderi meischterfiire erinnere, wo d kameras und au alles anderi und schämpis undergange isch, und würkli gfiiret worde isch!

gruess

jacque

Beitragvon jacque » 09.04.03 @ 17:50

Mer fendets voll scheisse, dass lugano meischter worde esch.
Mer send för davos gsi!!!
Vel wo Züri fan send, send doch au ZSC fan, oder???
Mer ebe ned!! Tja, Davos ond FCZ passt halt voll ned zäme, esch aber trotzdäm beides voll cool!!!
Aber ZSC esch no vel bässer wie Lugano!!!
De club chamer em Iishockey genau so wenig bruche we em Fuessball....*g*!!!!!!!!!

Homer
Beitragvon Homer » 09.04.03 @ 21:51

ich oute mich hier offiziell als lugano-fan!
non mollare mai...
das hätte wohl niemand gedacht, dass es auch züri fans gibt, die lugano supporten, hehe.

grande lugano!
"Blue is the colour, football is the game
We're all together, and winning is our aim. So cheer us on through the sun and rain 'cause Chelsea, Chelsea is our name!"

Philippescu
ADMIN
Beitragvon Philippescu » 09.04.03 @ 21:56

grande lugano!

Geiles Gelb Homer;-)

Zurück zu „Fussball allgemein“