Gygax!

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Globestern
ADMIN
Beitragvon Globestern » 07.06.07 @ 11:17

nidi2 hat geschrieben:gygax ist heute von 12.00- 13.00 uhr im blick chat!!!! unter www.blick.ch könnt ihr ihm ab 12.00 uhr schreiben

fragt ihn doch mal, ob köbi ihn beim argentinien spiel eingewechselt hat, damit er neuen schwung ins spiel bringt...

(kleine anspielung an die doofen sf moderatoren)

G@ngst@
Torungeheuer
Beitragvon G@ngst@ » 07.06.07 @ 13:03

hehe euse gygi wieder! :)

Keuerleber Lukas, Basel: Hallo Herr Gygax. Mich als bekennender FC Basel Fan würde es wunder nehmen, ob es für Sie in Betracht käme, für Meister (auf dem Rasen..) zu spielen! Viel Glück für die EM - holt den Pokal! Gruss

--------------------------------------------------------------------------------

Daniel Gygax: sehr heissi frag..! ich han nüt gäge basel oder gäge gc.ich weiss au ned was in zuekunft werd passiere..mer söll nie - nie säge.aber für mich esch es moralisch eifach undenkbar..sorry..!
BLUE-WHITE DYNAMITE ZÜRI 05 - THE BEST TEAM IN THE FANLIGA!

FCZ 4-ever!

Globestern
ADMIN
Beitragvon Globestern » 07.06.07 @ 13:15

FCZ-Fan, Südkurve: Hoi Gygi, was in aller Wält müemer mache dass du wider zrugg zum Meischter chunsch!?!?!?!?!?!?! Vermiss di mega!!! No e anderi Frag: Wievil Tattoos häsch du eigentli?

Daniel Gygax: ich vermiss eu ja au...ihr sind die geilscht crowd vo dä welt,das hani scho immer gseit.d'ziit werd cho glaub mers..aber ich han jetzt halt no chli öpis vor..! zo dä tatoos...wer weiss..?

herrlich.. 100 ultra-punkte für den fcz-fan

Züri 9
Beitragvon Züri 9 » 07.06.07 @ 16:22

Globestern hat geschrieben:FCZ-Fan, Südkurve: Hoi Gygi, was in aller Wält müemer mache dass du wider zrugg zum Meischter chunsch!?!?!?!?!?!?! Vermiss di mega!!! No e anderi Frag: Wievil Tattoos häsch du eigentli?

Daniel Gygax: ich vermiss eu ja au...ihr sind die geilscht crowd vo dä welt,das hani scho immer gseit.d'ziit werd cho glaub mers..aber ich han jetzt halt no chli öpis vor..! zo dä tatoos...wer weiss..?

herrlich.. 100 ultra-punkte für den fcz-fan

weiblicher fan? fragen über fragen...
"Und der Haifisch der hat Tränen, und die laufen vom Gesicht. Doch der Haifisch lebt im Wasser, so die Tränen sieht man nicht."

internationale

Beitragvon internationale » 07.06.07 @ 19:10

maede, birr: Was meinsch wer stigt i de Saison 07/08 id Nati B ab?
Daniel Gygax: hmmm...GC..!

jaja, de Dani. geile siech

fcz333

Beitragvon fcz333 » 07.06.07 @ 20:48

die sind au nüd schlächt:

turner beni, züri: fan vom fcz hin oder her, würde «zurich-united» nicht doch sinn machen?
Daniel Gygax: NEVER..!!!

stefano battiston, zürich: chunsch wieder mal in letzi es spiel go luege? was het dir d südkurve bedütet?
Daniel Gygax: ich chume wänn immer möglich Z mätch cho luege..! d´südkurve esch kult...häschs gfühl dä Z wär ohni eu meister worde..? ich chume mol verbi i dä kurve..VERSCHPROCHE..!

nidi2

Beitragvon nidi2 » 07.06.07 @ 20:56

tja typisch gygi, wie er selber sagt : "ich bin anders"
einer der wenigen fussballer die nicht abgehoben sind!!!!!
der Z lebe ewig

Zurück zu „Fussball allgemein“