FCZ - Salzburg

Diskussionen zum FCZ
ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 27.07.06 @ 13:34

FCZüri Girl hat geschrieben:De beschisseni Hardturm! Ich bi gester nach 15minute hei, willi eifach nüüüt gseh han, all sind uf de Stühl und uf de Lehne gstande, ha mi wenigstens jetzt entschiede bestimmt ide blöde Weichturm kei Saisoncharte zkaufe!!!

Während de Meischterschaftsspil isch d Estrade Ost au nöd bestuehlt Schatzi, dänn gsesch au du öppis...!
1896 bis id Ewigkeit.

Nomah

Beitragvon Nomah » 27.07.06 @ 13:37

ComeOnZüri16 hat geschrieben:
FCZüri Girl hat geschrieben:De beschisseni Hardturm! Ich bi gester nach 15minute hei, willi eifach nüüüt gseh han, all sind uf de Stühl und uf de Lehne gstande, ha mi wenigstens jetzt entschiede bestimmt ide blöde Weichturm kei Saisoncharte zkaufe!!!

Während de Meischterschaftsspil isch d Estrade Ost au nöd bestuehlt Schatzi, dänn gsesch au du öppis...!

Wänn sie chli isch wohl nöd. Viel z`flach die scheisse
Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit; aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.

Albert Einstein (1879-1955),

Drogenkind

Beitragvon Drogenkind » 27.07.06 @ 13:40

Bin auf der Suche nach Strichnin... wo kriegt man das?

FCZüri Girl

Beitragvon FCZüri Girl » 27.07.06 @ 13:40

Genau, ich bin nöd die gröscht und das während de Meisterschaft nöd gstuehlt isch weissi selber!! Isch au det viel zflach ,dassi au det nüt gseh.... schatzi, ha au gege Aarau nöd grad viel gseh!

Ensis

Beitragvon Ensis » 27.07.06 @ 13:44

FCZüri Girl hat geschrieben:Genau, ich bin nöd die gröscht und das während de Meisterschaft nöd gstuehlt isch weissi selber!! Isch au det viel zflach ,dassi au det nüt gseh.... schatzi, ha au gege Aarau nöd grad viel gseh!

Du musst auch nicht viel sehen. Gemäss Drogenkind, Köngisblau etc. musst Du bloss Sachen, vorzugsweise Stühle und dergleichen (zur Not tun es auch Bierkartons), auf das Spielfeld werfen und schon bist Du ein toller Fan... das Spiel ist eh Nebensache, Hauptsache Proleten-Getue...

Zappa

Beitragvon Zappa » 27.07.06 @ 13:45

Da haben uns die echten Fans von Salzburg, die violetten von Austria ganz schön die Daumen gedrückt :-)

lest mal: http://www.violet-warriors.at.gs/

Mido

Beitragvon Mido » 27.07.06 @ 13:45

jööö, komm doch gar nicht mehr ins stadion. kannst ja bisel oder gc im uefacup schauen gehen...

dammi ist ja fürcherlich was sich da wieder im forum tummelt.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“