Die Antwort ist eingetroffen

Diskussionen zum FCZ
Heinz_Durrer

guet

Beitragvon Heinz_Durrer » 29.06.06 @ 19:10

@ TRC

ich hoffe es hat auch ein paar Leser die meinen Eintrag verstanden haben.

Danke auch für deine Beispiele, ich sehe du bist ein Freund der Extremvarianten. Leider haben deine Wahnvorstellungen
überhaupt nichts mit dem aktuellen Problem, dem Standort der Südkurve, zu tun.
Zuletzt geändert von Heinz_Durrer am 29.06.06 @ 19:15, insgesamt 2-mal geändert.
"... und ein klitze Pistazie."

Heinz_Durrer

zsc

Beitragvon Heinz_Durrer » 29.06.06 @ 19:13

@ Daniel Gygax

Du häsch bim ZSC öpis vergässe wo "Lions" heisst, somit teilsch du
dir, falls hie und da im Hallestadion bisch, scholang mit dä GC Familie
e Kurve.
"... und ein klitze Pistazie."

Ruedi

Beitragvon Ruedi » 29.06.06 @ 19:16

Éire hat geschrieben:wie soll denn das ganze platzmässig aufgehen? nicht annähernd hat die südkurve im westen platz. die letzten beissen die hunde?

das han ich mich au scho gfröged....

und ich wot eifach, dass de FCZ günnt, und da isch mir völlig egal, wo mir stönd.

lini

Beitragvon lini » 29.06.06 @ 19:28

mir aber nöd.

es brucht än 12. maa und darum mömer alli zämestah (und das isch d'west)
Zuletzt geändert von lini am 29.06.06 @ 19:30, insgesamt 1-mal geändert.
EINE STADT -FCZ- EIN VEREIN

Daniel Gygax

Re: zsc

Beitragvon Daniel Gygax » 29.06.06 @ 19:29

Heinz_Durrer hat geschrieben:@ Daniel Gygax

Du häsch bim ZSC öpis vergässe wo "Lions" heisst, somit teilsch du
dir, falls hie und da im Hallestadion bisch, scholang mit dä GC Familie
e Kurve.

Ich bin nöd ab und zue, sondern zimlich oft im hallestadion. Und für mich heisst dä club sowiso nur "Z" unds Lions verstadt sich sowiso vo selber, aber ich weiss ja nöd, öb das dä rest verstadt. Und wänn ich im Hallestadion bin, hät das überhaupt nüt ztue mit am FCZ und au nüt mit GC. Logisch häts im Hallestadion au GC-Fans, aber det gats ja au nöd um Fuessball. Und ich weiss ja zum Glück au nöd, wer vo dene "GC-Fan" isch. Alles was det zellt isch, dass sie au Z-Fans sind, und dä rest wird neumets anderst klärt. Und solangs um Fuessball gat, würd ich niemals mit GC ä "kurve", falls mer das bi dene überhaupt so nänne cha, teile.

lapen

Beitragvon lapen » 29.06.06 @ 19:42

Heinz_Durrer hat geschrieben:Du häsch bim ZSC öpis vergässe wo "Lions" heisst, somit teilsch du dir, falls hie und da im Hallestadion bisch, scholang mit dä GC Familie e Kurve.

trurig, sehr trurig, sehr sehr trurig....aber leider wahr....
ZSC† 15.10.1930 - 08.04.1997 :(
pro Estrade West! - au zum zeigen dass öpis ähnlichs mit em FCZ NIE(!) passieren därf. (au wenn das zurziit überhaupt nüt demit ztue het, sölls scho im keim ersticke)

Daniel Gygax

Beitragvon Daniel Gygax » 29.06.06 @ 19:50

lapen hat geschrieben:
Heinz_Durrer hat geschrieben:Du häsch bim ZSC öpis vergässe wo "Lions" heisst, somit teilsch du dir, falls hie und da im Hallestadion bisch, scholang mit dä GC Familie e Kurve.

trurig, sehr trurig, sehr sehr trurig....aber leider wahr....
ZSC† 15.10.1930 - 08.04.1997 :(
pro Estrade West! - au zum zeigen dass öpis ähnlichs mit em FCZ NIE(!) passieren därf. (au wenn das zurziit überhaupt nüt demit ztue het, sölls scho im keim ersticke)

Ja, das stimmt scho, das isch würklich sehr trurig gsi...:-( Hoffentlich wirds das im Fuessball niemals gä... darum bevorzug ich au dä Name ZSC, dänn die erinnerig wird immer i eus witerläbe. Au wänn dä "Z" nüm isch, was er mal gsi isch... mer chan en halt nöd vergesse, darum bin ich dem klub au treu blibe, ich versuech halt eifach Ishockey und Fuessball Gc ztrenne...... ZSC & FCZ 4ever Sorrry, hät nämlich eigentlich nüt mit dä ursprüngliche diskusion ztue

Zurück zu „Fussball Club Zürich“