Verfahren auch gegen FCZ

Diskussionen zum FCZ
hyperlite
ADMIN

Beitragvon hyperlite » 15.05.06 @ 20:38

Basel hat geschrieben:
FCZ1 hat geschrieben:ja es isch scho nöd rächt was die einte FCZ fans gmacht hend! aber im grosse und ganze--- so vill sinds ja ned gsi! vo denne 600 sinds nume ganz wenigi gsi! aber ja stimmt scho isch scheisse was sie gmacht hend! trotzdem muss mehd basler erst bestrafe und dänne cha me zu eus ( denne wo kravall gmacht hend) cho und die bestrafe!

Stimmt im Grosse und Ganze sins jo nit viel gsi. Bi uns sins jo au nit sooo viel gsi wo ufe Platz gstürmt sin...vo dene 32'000 sins nur ganz wenigi gsi! Verhältnis wo? Kunnt ufs gliiche drufah...die wo Scheisse gmacht hän sin zbestroofe...uf beidne Site, egal in wellere Reihefolg!

Was mi akotzt isch die Sach mitem Referändum...luegt Mol, alli Bosse und Cüpli-Schlürfer rede nur no vo ihrem super tolle Gsetz wo söll ko. Sone riese Blödsinn. Durch so Krawall glaubt e sone Bünzli-Schwizer alles und dänggt eh "jo das isch denn e gueti Sach, so wärde all die bööse Huuligens usegsperrt"...was aber d Tatsach wird syy, isch dass so viel Unschuldigi Stadionverbot bekoh wärde und die gröschte Schikane stattfinde. Wenn sie e Krawallbrueder nit verwütsche, nähme d Cops eifach dr näggscht beschti wo au dört umestoht (evtl. triffts sogar Lütt wo gar nütt mitem Match ztue hän...z.B. nur ufs Trämli warte oder so).
Witer hesch denn uf eimol Problem wenn de mit dr Fründin in d Ferie willsch, will sone unfähige Bünzli "unüberlegt" für das Gsetz gstumme het...dä wirds spötischtens denn interessiere, wenn är sälber vo dr Willkür troffe wird...

...s BWIS-Referändum muess unbedingt witer ins Aug gfasst wärde. Durch die Krawall wirds sicher nit eifacher, aber blibet drah. S muess witergoh und d Willkür muess verhindert wärde!!! D Wortwahl ("Hooligans"-Gsetz) zeigt jo scho klar, dass d Herre Trüffel und Kaviar kei Ahnig hän!

Au wenns do inne die ganz Zyt vo Züri-Basel Diskussione wimmelt, in dere Sach mien mer zämmehebe...wäge paar Hundert Chaote liide tuusigi vo Fuessball-Fans! So nit!

aber im grossen und ganzen (ausser beim verhältniss) stimmt es wirklich... das referendum ist zur sau... die fankultur ist gefahr... ob meischter oder nöd... das gaht all öppis aa...

FCZ1

Beitragvon FCZ1 » 15.05.06 @ 20:39

die ganze diskussione würds ja nöd geh,wenn eures forum offe wär und nöd all da dri schriebe würdet! ja ok all die diskussione bla bla... mir FCZ fans wönnt jetzt eifach fiere und freut ha und das ganze chömer au es anders mal go diskutiere! FCZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hyperlite
ADMIN

Beitragvon hyperlite » 15.05.06 @ 20:45

FCZ1 hat geschrieben:die ganze diskussione würds ja nöd geh,wenn eures forum offe wär und nöd all da dri schriebe würdet! ja ok all die diskussione bla bla... mir FCZ fans wönnt jetzt eifach fiere und freut ha und das ganze chömer au es anders mal go diskutiere! FCZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dich gahts idemfall en mist aah, wennd die nächst meisterfiir im knast hocksch will di am rugge kratzt hesch und wege verdacht uf pyroschmuggel festgnoh worde bisch... eifach so ohni erhärtete grund...

FCZ1

Beitragvon FCZ1 » 15.05.06 @ 20:48

hyperlite:
das wird nöd eso sie: will ich de match LEIDER ha vom TV us mitverfolge müesse aso het niemer eh ahnig wienich überhaupt uusgseh! will ich nie gfilmt worde bin! und die lüt wo deheime ghockt sind werdet wohl chum festgnoh!

Basel

Beitragvon Basel » 15.05.06 @ 20:49

hyperlite hat geschrieben:
Basel hat geschrieben:
FCZ1 hat geschrieben:ja es isch scho nöd rächt was die einte FCZ fans gmacht hend! aber im grosse und ganze--- so vill sinds ja ned gsi! vo denne 600 sinds nume ganz wenigi gsi! aber ja stimmt scho isch scheisse was sie gmacht hend! trotzdem muss mehd basler erst bestrafe und dänne cha me zu eus ( denne wo kravall gmacht hend) cho und die bestrafe!

Stimmt im Grosse und Ganze sins jo nit viel gsi. Bi uns sins jo au nit sooo viel gsi wo ufe Platz gstürmt sin...vo dene 32'000 sins nur ganz wenigi gsi! Verhältnis wo? Kunnt ufs gliiche drufah...die wo Scheisse gmacht hän sin zbestroofe...uf beidne Site, egal in wellere Reihefolg!

Was mi akotzt isch die Sach mitem Referändum...luegt Mol, alli Bosse und Cüpli-Schlürfer rede nur no vo ihrem super tolle Gsetz wo söll ko. Sone riese Blödsinn. Durch so Krawall glaubt e sone Bünzli-Schwizer alles und dänggt eh "jo das isch denn e gueti Sach, so wärde all die bööse Huuligens usegsperrt"...was aber d Tatsach wird syy, isch dass so viel Unschuldigi Stadionverbot bekoh wärde und die gröschte Schikane stattfinde. Wenn sie e Krawallbrueder nit verwütsche, nähme d Cops eifach dr näggscht beschti wo au dört umestoht (evtl. triffts sogar Lütt wo gar nütt mitem Match ztue hän...z.B. nur ufs Trämli warte oder so).
Witer hesch denn uf eimol Problem wenn de mit dr Fründin in d Ferie willsch, will sone unfähige Bünzli "unüberlegt" für das Gsetz gstumme het...dä wirds spötischtens denn interessiere, wenn är sälber vo dr Willkür troffe wird...

...s BWIS-Referändum muess unbedingt witer ins Aug gfasst wärde. Durch die Krawall wirds sicher nit eifacher, aber blibet drah. S muess witergoh und d Willkür muess verhindert wärde!!! D Wortwahl ("Hooligans"-Gsetz) zeigt jo scho klar, dass d Herre Trüffel und Kaviar kei Ahnig hän!

Au wenns do inne die ganz Zyt vo Züri-Basel Diskussione wimmelt, in dere Sach mien mer zämmehebe...wäge paar Hundert Chaote liide tuusigi vo Fuessball-Fans! So nit!

aber im grossen und ganzen (ausser beim verhältniss) stimmt es wirklich... das referendum ist zur sau... die fankultur ist gefahr... ob meischter oder nöd... das gaht all öppis aa...

Merci!

Je mehr Lütt sich witerhin drum kümmere, desto eher bekömme mer die 50'000 Unterschrifte zämme...s isch no e lange steinige Wäg...aber in dere Sach könne d Fans zeige, zu was sie wirklig fähig sin und nit immer nur negativ uffalle!

Basel, Züri, Bärn, usw. ...egal wo, d Fankulture mien am Läbe ghalte wärde! Ich fänds ehrlig gseit nit wirklig luschtig, wenn ich mitere Mannschaft mitreise tue und kei Fan in dr gegnerische Kurve stoht...d Fankultur läbt vo dere gsunde Portion Rivalität. Ohni Fans wär d Liga am Arsch...s Niveau isch scho sehr schwach im Verglich zum Usland (das seht me scho nur, dass mer nur ei Champions League Platz hän und immer ufs neue für Pünkt kämpfe mien).
D Kurve mien witer läbe!!!

hyperlite
ADMIN

Beitragvon hyperlite » 15.05.06 @ 20:52

FCZ1 hat geschrieben:hyperlite:
das wird nöd eso sie: will ich de match LEIDER ha vom TV us mitverfolge müesse aso het niemer eh ahnig wienich überhaupt uusgseh! will ich nie gfilmt worde bin! und die lüt wo deheime ghockt sind werdet wohl chum festgnoh!

du vorem fernseh mir im stadion... ich mein das für die ziit, wenn denn das gsetz in chraft trätte isch und du (was ich schwer aanimm) aumal en match im stadion gasch go luege und evtl. ohni feste grund usegnah wirsch, eifach so... um das gahts und nöd um d'meisternacht allei...

?

Beitragvon ? » 15.05.06 @ 20:52

FCZ1 hat geschrieben:hyperlite:

checkschsnödhä

Zurück zu „Fussball Club Zürich“