Eine Schande für den Schweizer Fussball

Diskussionen zum FCZ
FC Tsüri

Beitragvon FC Tsüri » 16.05.06 @ 19:31

MEISCHTER, SCHWIIZER MEISCHTER, SCHOOOLOLOLOLOLOLOLOLOLO.................

balu

Beitragvon balu » 16.05.06 @ 20:37

ihr chönned jo au froh sie das niemmerds über die fcz fans schriebe wo de block B gstürmt händ und uf alles innegschlage händ wo noch fcb usgseh het. das find ich e schand. das sind nämmlich fast alles nur familie gsi mit kleine kinder. trurig trurig

tehmoc

Beitragvon tehmoc » 16.05.06 @ 20:40

balu hat geschrieben:ihr chönned jo au froh sie das niemmerds über die fcz fans schriebe wo de block B gstürmt händ und uf alles innegschlage händ wo noch fcb usgseh het. das find ich e schand. das sind nämmlich fast alles nur familie gsi mit kleine kinder. trurig trurig

Warum sollten wir froh darüber sein?

demi

Beitragvon demi » 16.05.06 @ 20:43

Naja, zerschmal het ja d Schmied uf eus igschlage, und was nacher passiert isch hani wegen pfefferspray i de auge nöd so recht mitübercho, duet mer würkli leid imfall!!
*Walks in thread*
*Asseses Fappability Level*
Fappability = 0%
*Walks out angry unsatisfied and faples*

Morgi

Beitragvon Morgi » 16.05.06 @ 20:55

balu hat geschrieben:ihr chönned jo au froh sie das niemmerds über die fcz fans schriebe wo de block B gstürmt händ und uf alles innegschlage händ wo noch fcb usgseh het. das find ich e schand. das sind nämmlich fast alles nur familie gsi mit kleine kinder. trurig trurig

Ja ich bin wirklich enttäuscht über unsere Fans. Denn wir waren wirklich sehr unfair und haben alles niedergschlagen was nach rot-blau aussah. Bei euch lief alles ganz fair ab und es wurde niemand unbeteiligtes mit reinbezogen.

balu

Beitragvon balu » 16.05.06 @ 21:03

Morgi hat geschrieben:

Ja ich bin wirklich enttäuscht über unsere Fans. Denn wir waren wirklich sehr unfair und haben alles niedergschlagen was nach rot-blau aussah. Bei euch lief alles ganz fair ab und es wurde niemand unbeteiligtes mit reinbezogen.

ha nid gseit das es bi uns fair abgange isch. ha au alles abbecho und ich ha au nüd gmacht. nur über uns wird gschriebe und ihr sind jo soooooo heilig!!!!!!!!!!!!

baslersan

Richtigi Fans

Beitragvon baslersan » 16.05.06 @ 21:24

Richtigi Fans sind nit vo dr Mannschaft abhängig. Es git überall gueti, treu Fans wo d Mannschaft unterstütze.
Unterstütze in Sinn vo Singe, Choreo und so witer. Aber sicher nit alles wo umestoht churz und chli schloh...
vor allem söt das ganze FRIEDLICH abgo...das wo sich in de letschte Mönet in dr Schwitz entwicklet het macht mir Angst, wie sölls witer go, wenn me nit gmeinsam ä Lösig findet???
Aber leider sind die wenigste bereit drzue, denn es würd bedüte, dass me halt au "eigeni Chaote" müesst verurteile und öbis gege die unternäh...
Mir werde seh was d Zuekunft bringt...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“