FCZ "Fans" - leider Vollidioten

Diskussionen zum FCZ
Belajboys

Beitragvon Belajboys » 17.03.06 @ 19:01

1.Hooligans , Hooligans , Hooligans , Hooligans !! Das isch s'einzige wo ihr chönd schribe ! scho arm oder ? SINDS IMMER HOOLIGANS WO SCHTEILI SCHÜSSET ? ich glaub ehner nöd ! Die meiste kännet ja de unterschied zwüschet hooligans und fans nödemal jede wo chli scheiss macht isch grad en hooligan !! SOO ARMMMM ! Vergässet mal de Name Hooligans , die meiste wüsset ja nödemal was das heisst(bedütet) !!!!! Checket mal nöd jede wo e Bomberjacke a hät isch en HOOLIGAN !

2. Ihr münd ja nöd dete stah und gaffe was anderi lüt machet gönd doch eifach hei ! machet un umwäg wens eu so stört ! Die meischte säget da ine ja die hooligans dies, die hooligans das, oder die idiote vo fans machet jenes, und so scheiss aber wen den mal so eine vor eu stat den wirds zimlich füecht ide hose...

3. ---BULLEN--HUREN DER MEDIEN--- ---MEDIEN--HUREN DER BULLEN---
chumt eu das bekannt vor ?

Und ihr glaubet immerno alles was ihr Lässet ?
Gönd doch go BALLET LUEGE det gits nie puff !

FFFFFFFFFF CCCCCCCCCC ZZZZZZZZZZZZ

Mad About Züri

Beitragvon Mad About Züri » 17.03.06 @ 19:45

Belajboys hat geschrieben:1.Hooligans , Hooligans , Hooligans , Hooligans !! Das isch s'einzige wo ihr chönd schribe ! scho arm oder ? SINDS IMMER HOOLIGANS WO SCHTEILI SCHÜSSET ? ich glaub ehner nöd ! Die meiste kännet ja de unterschied zwüschet hooligans und fans nödemal jede wo chli scheiss macht isch grad en hooligan !! SOO ARMMMM ! Vergässet mal de Name Hooligans , die meiste wüsset ja nödemal was das heisst(bedütet) !!!!! Checket mal nöd jede wo e Bomberjacke a hät isch en HOOLIGAN !

2. Ihr münd ja nöd dete stah und gaffe was anderi lüt machet gönd doch eifach hei ! machet un umwäg wens eu so stört ! Die meischte säget da ine ja die hooligans dies, die hooligans das, oder die idiote vo fans machet jenes, und so scheiss aber wen den mal so eine vor eu stat den wirds zimlich füecht ide hose...

3. ---BULLEN--HUREN DER MEDIEN--- ---MEDIEN--HUREN DER BULLEN---
chumt eu das bekannt vor ?

Und ihr glaubet immerno alles was ihr Lässet ?
Gönd doch go BALLET LUEGE det gits nie puff !

Als soll ich das jetzt glauben oder nicht? Nur die anderen nicht, oder du auch nicht? Darf ich dir glauben?

PS: Beim BAllet gibts vielleicht kein Puff, dafür Puff-Hösli.
benibunny hat geschrieben:den hoppers ihre im MüüL

S.S züri

Beitragvon S.S züri » 17.03.06 @ 21:17

han welle fröge wie mer die lüt unterscheide chan..

-gits paar wo choreo mached?

-paar wo pyro ablönd?

-paar wo früehner ussegönd?

oder wie gsehnd ihr das? meins jetzt nöd als fake aber ich denke viel vo dene lüt sind bi allne 3 pünkt debi.. Bi 2ne werdtz meischt globt und bi eim sinds eifach die gröschte AArschlöcher wie gaht das??

flo
Linker Verteidiger
Beitragvon flo » 17.03.06 @ 21:43

S.S züri hat geschrieben:ich denke viel vo dene lüt sind bi allne 3 pünkt debi..

Die Überschneidungen sind weitaus kleiner, als viele meinen.

Es gibt schon Leute, die bei allen drei Dingen dabei sind, aber diese sind mehr die Ausnahme als die Regel. Längst nicht jeder Pyromane wirft gerne Steine auf Polizisten, und noch viel weniger sind alle Hooligans an Choreos beteiligt.
SchwarzRotGold

fc
Wohnort: Ja klar, das seg ich und morn stönd den Bulle vor de Tür oder wie?!

Beitragvon fc » 17.03.06 @ 21:45

Ok, han jetzte nöd alles dure glese, aber möchti mal es paar sache fröge oder sege.

1. Was für Dütschi Fans sölled a de Front gsi si??? Han nur bekannti Gsichter gse...

2. Minere Meinig nah hend t Bulle s Ziczac zerstört, sie hend ja sogar no fascht inne trofäää, naja, nacher bini au verjagt worde...

Scheiss BULLE!
Dale Züri!

Belajboys

Beitragvon Belajboys » 17.03.06 @ 22:02

Ma sägemers so jede ABER JEDE richtige FCZ-fan isch nachem match verdammt frustriert ksi... Ob jetzt en HOOLIGAN oder EN PYROMAN so wie ihr sie ja nänet, oder au de mit de 6, 200 er nötli wo sin arsch unter ere decki kha hät de ganz Match.

En Riese unterschied gits minere meinig na nöd ! du ksesch nöd eifach so aja das isch en Hooligan oder aja das isch en Pyroman oder was au immer !

Eusi netti kollege t'BULLE nänet das A, B und C fans !
A= Tribünengänger mit kind (oderso)
B= Stimmungsmacher, Gewaltbereit , Pyro und so....
C= Hooligans !

Aber es muss ja nöd sie das wen mer en B fan isch das mer gewalttätig isch !

Und Hooligans sind au Mänsche ! scho vergässe ? Dene gits halt eifach de Kick ;) wieso reget sich alli so uf ?!?!?

Was ich eigentlich demit säge will Rüäret nöd alli i 1 TOPF ! Meinsch t'hooligans freuet sich drüber wens immer lässet hooligans blabla bla ! Das isch scheisse für die ! aber ebe ich hoff jetzt han ich einiges klargstellt !

-8152-

Beitragvon -8152- » 17.03.06 @ 22:13

flo hat geschrieben:Es gibt schon Leute, die bei allen drei Dingen dabei sind, aber diese sind mehr die Ausnahme als die Regel. Längst nicht jeder Pyromane wirft gerne Steine auf Polizisten, und noch viel weniger sind alle Hooligans an Choreos beteiligt.

Hmm tschuldigung, aber du hast echt nicht so viel ahnig wie du meinst. bist meiner meinung nach ein echter angeber..Mmhm! Hooligans da hooligans dort! Hooligans stehen nicht so au steine schmeissen, so nebenbei.
War ein "sunneklars" B ding, wenn du weisst was ich meine.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“