Yigu hat geschrieben:goali hat geschrieben:DANKE FCZ!
Hätte ich nicht gedacht. So können von mir aus alle welche keine saisonabo haben etwas mehr zahlen. den die die immer kommen, können wieder kommen. Event fans sollen auch bezahlen.
(auf der einen seite/ und di andere ist mir jetzt piep schnurz egal)
Und was mached bitte fans, wo sich weder leischte chönt a jede match zgah, geschweige denn es abo zchaufe???? Wüki ned grad jugendfründlich!! Mit dem erneute überissene Priis isch mer d uefa cup luune definitiv entgange
Villicht bisch du ja en Studi oder en Lehrling, dann kriegsch dis Billet/Abo au es bitzli günstiger. und suscht hettisch so oder so, jewiils ammene match en 20.- locker gmacht. es abo lohnt sicht immer, die saison bsunders. wer das geld noed anekriegt, de chunnt au nur selte a'd mätch.
so gsehn ich das. sorry. und wenn du halt nur gege d'insekte und gege bisel cho bisch, dann muesch halt au das jahr dich uf gnau die mätsch konzentriere.
der fcz isch tüürer worde und das isch noed bsunders geil. aber dini argument sind schwach. 200 resp. 160 stutz für es jahr fuessball mit mindestens 18 spiel, derfsch dich echt noed beschwere.