Legia Warschau - FCZ

Diskussionen zum FCZ
yellow

Beitragvon yellow » 13.08.05 @ 23:44

MLA hat geschrieben:
Freu mich schon auf das nächste UEFA Abenteuer, hoffentlich in einer Stadt mit etwas günstigeren Flugverbindungen, obwohl ich nicht weiss ob 'slo' jemals wieder in einen Flieger steigen wird *looool*

Ich möchte deine Euphorie nicht wirklich dämpfen, aber vergiss bitte nicht, dass es noch ein Rückspiel gibt. Ein Tor ist schnell aufgeholt. Und ich gehe einmal davon aus, dass die Polen bei uns 90 Minuten mit 11 Mann spielen wollen.

MLA

Beitragvon MLA » 14.08.05 @ 0:06

yellow hat geschrieben:
MLA hat geschrieben:
Freu mich schon auf das nächste UEFA Abenteuer, hoffentlich in einer Stadt mit etwas günstigeren Flugverbindungen, obwohl ich nicht weiss ob 'slo' jemals wieder in einen Flieger steigen wird *looool*

Ich möchte deine Euphorie nicht wirklich dämpfen, aber vergiss bitte nicht, dass es noch ein Rückspiel gibt. Ein Tor ist schnell aufgeholt. Und ich gehe einmal davon aus, dass die Polen bei uns 90 Minuten mit 11 Mann spielen wollen.

Danke der Nüchternheit...

Denke daran, dass nicht nur die Polen mit 11 Mann spielen wollen, sondern dass wir auch siegen wollen!

Aber wie sagte doch schon der Karl Heinz zum Rudi dem Hosenman: Lasst uns träumen!

Rusher

Beitragvon Rusher » 14.08.05 @ 3:28

peugot->vor stadion....

wo mer nach äinige kurve in warschau (und unzählige kilometer dur bauschtelle) äntli sSschtadion xe händ simmer genau uf dä siite vode legia fans vode autobahn obenabe cho, voher händ ois scho 2 lüt s"Looser-zäiche" (ace ventura...loooser ;)) zäigt und "legia" grüäft....

dänn simmer ums stadion gfahre und händ dä mannschafts car xe, und irgendwiä hämmer gwüsst wo oise igang isch. bulle gfrögt wo ane... "wage da parke und det dure laufe"....

nacher im schtadion:
villi motzed über dRännbahn im letzi und dDischtanz... aber dur das gitter uf die dischtanz.... isch dä flachpass di besser variante xi ;)
au wämmer bim derby lang hät müse aschtah am schtand... es hät bratwürscht,cervelat,BIER,goggi,istee usw ge....det häts nur pepsi und wurscht (mit brot gee)....

ich han filmli gmacht mitem handy...(zimli miisi qualität..) det hani öpis vergässä ufznee... dkommunikation zwüsched dä bäide tribüne...letscht saison häts agfange mit südkurve-oschtibünä-südkurve...aber wasi det xe han, isch nüm normal xi....es isch unvergässlich xi... nöd zletscht, dass 3 choreos gmacht händ... dziękuję polska!!

nachem match simmer mit allne füre gloffe zum auto...und di 2 polizischte wo ois xäit händ, mer sölled sauto det ane schtelle, sind no näbed em auto gschtande! ...nacher schnäll weg is warschau und häi...

a dere schtell no villä dank oise 2 fahrer (mer sind z4. xi) N**** und G*** (känämä) für de unvergässlichi trip is land vode a-bundene chüä und ton-gartezwerg!

ähm ja... han dflimli ufs netz taa..

http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/ru ... V00001.3gp

bis

http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/ru ... V00011.3gp

isch chli und pixelig aber es zäigt "the long road to the victory" und dhäimräis :D

so! penne!

cheers

ps... real player isch wohl di bescht variante... winamp bringts nöd fertig...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“