FC Thun - FCZ

Diskussionen zum FCZ
Ujfalushi

Beitragvon Ujfalushi » 27.04.05 @ 20:38

Zum Glück suscht hätts ja no es Stängeli gä!!!! I dem Forum hätts ja optimiste wo wahrschinli binere 1-5 Schlappe no positivs findä werdet!!!!!
Lieber am Busen der Natur als am Arsch der Welt ;-)

Zappa

Beitragvon Zappa » 27.04.05 @ 20:38

Ujfalushi hat geschrieben:Irgendöpper muess glaubs mal lüt im Vorstand go Wecke, es isch mir echli z ruhig bim FCZ. Das chunt nöd guet für dä Pfingstmäntig!!!!!!

Habe auch so meine Bedenken wegen dem Cupfinal. Nach dem Spiel gegen Basel dachte ich schlimmer kanns nicht mehr kommen. Jetzt ein 5:1 gegen Thun. So hat man sich in die Krise reingespielt. Paralellen zu Aarau ?

Ragga

Beitragvon Ragga » 27.04.05 @ 20:40

Simon

nei, das nöd, aber chasch öpis ändere wänd diä ganzi ziit öpis forderisch oder bemänglisch? Nöd würkli, also findis sinnlos wiä da scho wider über dä taini, dä lulu oder über dä vorstand abgmotzt wird.....

Simon

Beitragvon Simon » 27.04.05 @ 20:42

Ragga hat geschrieben:Simon

nei, das nöd, aber chasch öpis ändere wänd diä ganzi ziit öpis forderisch oder bemänglisch? Nöd würkli, also findis sinnlos wiä da scho wider über dä taini, dä lulu oder über dä vorstand abgmotzt wird.....

Natürlich können wir Fans kaum was ändern doch ein Forum ist dazu da über solche Dinge zu diskutieren. Jedoch finde ich, dass man auf persönliche Beleidigungen sind absolut überflüssig.
Zuletzt geändert von Simon am 27.04.05 @ 20:43, insgesamt 1-mal geändert.

zuerichi

Beitragvon zuerichi » 27.04.05 @ 20:43

ich finde was positives: chrigis 2 tickets! her damit!

Päde

Beitragvon Päde » 27.04.05 @ 20:44

hab noch was positives...bisel keine schützenhilfe gegeben

Brolin

Beitragvon Brolin » 27.04.05 @ 20:46

@Ragga: Stimmt, ich gebe Dir teilweise recht. Wir könnten tatsächlich auf der jetzigen Position von Aarau stehen, mit Schaffhausen im Nacken. Was mich einfach nachdenklich stimmt, ist, dass auch ein 0:5 gegen YB zu Hause, ein so denkbar unglückliches 2:3 gegen Basel und nun dieses 1:5 immer noch einfach so möglich sind. Die einzigen plausiblen Erklärungen dafür sind für mich:

a) Mir sind de FCZ
b) mir händ würklich es extrems Pensum gha, i de Letschti
c) siehe a)

Es eifach echli schad, ja... aber oise Lauf isch würklich zwiespältig.
«Wir freuen uns auf die Rückkehr von Pa Modou und wünschen ihm viel Erfolg mit dem FC Zürich.»

Zurück zu „Fussball Club Zürich“