Peinlich, peinlicher, FCB!

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 04.05.04 @ 15:02

Mephisto hat geschrieben:
Kampfsau hat geschrieben:
Häsch es nöd kapiert...

doch doch, oeri misshandelt in sexueller hinsicht, hotz aus frust, schon klar, ganz clever, ehrlich ;-)

Right...
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

franzl

Beitragvon franzl » 04.05.04 @ 15:03

Diablito hat geschrieben: will di richtige fans hocket nöd zmitz i dä muttenzer kurve, sondern näbet dra und hebet dä schnabel,

daraus schliesse ich, dass die "richtigen" fcz-fans nicht in der südkurve stehen, sondern daneben und den schnabel halten !?!

ouneide

Beitragvon ouneide » 04.05.04 @ 15:05

nei, die richtigä züri fans münd sich nöd schäme i d sk zgah, d basler mittlerwile scho (natürli i d muttenzerk), das isch de underschid.
s n l

Diablito
Beitragvon Diablito » 04.05.04 @ 15:07

drunken ratzfratz hat geschrieben:nei, die richtigä züri fans münd sich nöd schäme i d sk zgah, d basler mittlerwile scho (natürli i d muttenzerk), das isch de underschid.
s n l

Genau so isch es, han am match FCB - FCZ mit äm kolleg gred und dä hät gseit das dä richtige fans, sind die alte hools, nüm i dä mitti hocket sondern näbet dra, und warum???

will sie kei mode fans sind wie ihr 2 deppe
FCZ für immer

ouneide

Beitragvon ouneide » 04.05.04 @ 15:08

word...

Mephisto

Beitragvon Mephisto » 04.05.04 @ 15:26

Diablito hat geschrieben:lueget ihr dumme möchte gern basel fans

Basel sind doch eifach Modefans, sorry ich kenn viel Basler, vom Militär,
und das sind fans, die sind dabi sit Basel i dä Nati B gsi isch, aber ihr 2 gugus Chöpf sind Basel Fan sitz neue Toggeli da isch und eifach jede meint er muen jetzt Basel fan si, genau sglich isch Szena Basel, die Hip Hoper, i jede Hip Hop Video vo Basel sinds jetzt voll die Patriote und überall gseht mer immer dä FCB, aber vorher hät sich kei sau für dä FCB interessiert, weisch was mir jetzt meinet mit Modefans, sicher isch Basel sbeste Team im Moment, chan ich nöd bestritte, sicher händs am meiste Fans, aber die meiste vo dänä händ doch eifach kei ahnig vo fuessball
aber lueg au eui ziit wird cho, wän mal äs loch isch, vo dä Hakan und Streller gange isch, isch uf einmal nüt meh bi Basel gloffe, niederlage und Remis händ sich ghüfft, ich möchti luege wän dä Gross weg isch, öb ihr dän immer no so Fans händ wän dän dä FCB plötzlich witer une isch

Das isch mini meinig zu dä meiste Basler, will di richtige fans hocket nöd zmitz i dä muttenzer kurve, sondern näbet dra und hebet dä schnabel, aber dän chömed ihr chinde vo sit 1m jahr FCB fan sind und wönd jetzt i eusne diskussione mitmache, gönd lieber is FCB Forum, det hät jede so viel ahnig vo Fussball wir ihr 2

cya

soso du bisch jo en echte intelligenzbestie. so lüt gits vieli wo meined, sie wüsse alles und durchschaue alles, meined sie chönne hinter d'kullisse blicke und mit ihrne pauschalantworte d'ganzi wäld erchläre. leider goht dis gedächnis leider nid über die letschte 3 johr zruck, süscht hättisch scho gmerkt dass au denn de fcb in sache zuschauer de krösus gsi isch vo de ch. sogar i de spote nati b ziite het basel alles übertrumpft was i de nati a gsi isch. zuschauerschnitt isch sofort i d'höchi gschosse, au als de fcb nachem ufstieg no um de klasseerhalt kämpft het.
du verglichsch da mit hip hop? wo de fcz die chleini stärkephase ka sind euri "non-modefans" sofort us allne löcher gschosse, aber wills für fcz gsi sind, sind's natürli keini modefans gsi...
als fussball kenner gits do es paar sache im dem forum wo me scho mol chönnd e kommentar abgeh öpps die passt oder nid.
du hesch aber au en dummi völlig us de luft griffeni meinig über d'mk, s'glieche chönnt me locker über euri liebi sk sage oder? du sötscht lieber keini tatsache bezwiefle und unnötigi spekulatione starte, das het leider wenig mit fussballverstand z'tue. ich wohn sid ich gebore bi 1km vom joggeli wid weg und du meinsch ich wär nur en modefan, soviel zu dim urteil.... mer chönnte au e chli besonnener diskutiere, wenn'd nid grad wege jedem bitzli e krise würdsch becho...

Simon

Beitragvon Simon » 04.05.04 @ 15:26

Modefans gibt es überall und ändern kann man es sowieso nicht. Daher verstehe ich die endlosen Diskussionen nicht.

Noch was zu den FCB Fans. Tatsache ist, dass der FCB schon seit Jahren sehr viele und treue Fans hat und nicht erst seit dem Titel vor 2 Jahren. Ich erinnere an das Spiel gegen Solothurn in der Nati B als das alte Joggeli Stadion mit 42'000 Zuschauer randvoll war ... Dies war keine Ausnahme ! Wenn wir eines Tages wieder Meister werden so gibt es auch plötzlich Leute die sich als FCZ outen von denen man vorher nie was gehört hat. So ist es eben.

Noch was, es gibt keine Vorschriften wer von welchem Verein und vor allem "wann" Fan sein darf. Jeder versteht wohl etwas anderes unter einem richtigen Fan.

Zurück zu „Fussball allgemein“