Pyros werfe

Diskussionen zum FCZ
chko
Beitragvon chko » 03.05.04 @ 20:12

FCZ Fan hat geschrieben:Immer s gliche da im Forum chum het öpert e anderi Meinig wird gmotzt aber das hani erwartet.

Das isch kei Meinig, das isch unüberleiti Scheisse!
http://www.efzezet.ch
..-. -.-. --.. ..-. --- .-. . ...- . .-.

AVC
Beitragvon AVC » 03.05.04 @ 20:29

FCZ Fan hat geschrieben:Grundsätzlich findis au nöd guet wemer Pyro ufs Feld schmeisst wils gfährlich fürd Spieler isch aber im letzi hets ja e Rennbahn den findi isch das nöd so schlimm.

und die uf den zuschauerräng sind natürli ungförlich, oder wat???

Morgi

Beitragvon Morgi » 03.05.04 @ 20:31

Ja wer zielt scho det here

Simon

Beitragvon Simon » 03.05.04 @ 20:31

FCZ Fan hat geschrieben:Immer s gliche da im Forum chum het öpert e anderi Meinig wird gmotzt aber das hani erwartet.

Zahlst Du das nächste Mal ? Dann werden wir sehen ob Du auch noch so eine lockere Einstellung dazu hast ...

Morgi

Beitragvon Morgi » 03.05.04 @ 20:33

Isch ja guet ich han nie gseit das ich für Pyro werfe bin ich han lediglich gseit das es im Letzi nöd so gfährlich isch für d Spieler das mit de Rennbahn hani nöd gwüsst .

Simon

Beitragvon Simon » 03.05.04 @ 20:36

FCZ Fan hat geschrieben:Isch ja guet ich han nie gseit das ich für Pyro werfe bin ich han lediglich gseit das es im Letzi nöd so gfährlich isch für d Spieler das mit de Rennbahn hani nöd gwüsst .

Ich habe Dich schon richtig verstanden aber Du anscheinend nicht um was es hier geht. Es geht aus meiner Sicht in erster Linie nicht nur darum ob es gefährlich ist oder nicht sondern dass es jedes Mal viel Geld kostet (Annahme !). Die Rennbahn wurde ausserdem erst kürzlich neu erstellt.

Morgi

Beitragvon Morgi » 03.05.04 @ 20:40

Also wens ums Geld gaht isch es scho sehr schlecht aber ich denke de Unterschied vo de Höchi vo de Buess ob mer sie jetzt rüehrt oder hebt wird nöd so gross sie aber ebe ich han nie bhauptet das ich Pyro werfe guet finde
Zuletzt geändert von Morgi am 03.05.04 @ 20:48, insgesamt 1-mal geändert.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“