Simo und Keita

Diskussionen zum FCZ
H.Ganz

aber hallo

Beitragvon H.Ganz » 16.04.04 @ 8:35

Ich kann das ewige genörgel an Keita und Simo nicht mehr hören. Die beiden haben enorme Qualitäten, das ist glaube ich jedem klar.

Keita ist auch in Unterform durch seine Schnelligkeit ein grosser Gefahrenherd. Auch mich hat er wegen seiner Eigensinnigkeit in der Vorrunde genervt. Doch genau diese hat ihn letzte Saison ausgezeichnet. Jetzt spielt er übrigens sehr Mannschaftsdienlich, eher mit zu wenig Vertrauen.

Simo habe ich in der Pre-Season gesehen, da gab es mehrmals Standing Ovation. In Basel war er noch einer der Anführer. Auch sonst hat er sich in seiner schlechten Vorrunde damit ausgezeichnet, dass er wenigstens immer den Ball halten konnte. Ok, manchmal auch zu lange...

Aber das wichtigste ist doch, dass man solche teuren Spieler aufbaut, sie betreut, Ihnen das Selbstvertrauen gibt. Gerade Schwarzafrikaner brauchen dies enorm. Wenn man sie aber links liegen lässt, dann verstehen die die Welt nicht mehr. Sie ziehen sich zurück.

Darum für mich: Keita nach Muff momentan die Nr. 2 in unserem Sturm.
Simo ins zentrale defensive Mittelfeld oder sogar in die Verteidigung. Der Simo wäre bei jeder anderen Mannschaft der NLA absolut gesetzt. Da bin ich sehr sehr überzeugt. Man hat ihm einen 4 Jahre Vertrag gegeben. Den muss man jetzt aufbauen.

Mr. Pink

Beitragvon Mr. Pink » 16.04.04 @ 8:36

Doch, dä Keita hät überraschend guet gspielt gester! hät echt gwirblet vorne ine, hät extrem viel Hacketrickli gmacht! viellicht sött mer dem echt nomal e Chance geh, au wenns gester nöd zumeme Goal glanged hät!

dä Simo isch unmotiviert. dä isch geschter würklich nöd guet gsi bzw. hät ziitwiis en riiiiese müll zäme gspielt. ich denke er will selber weg vum FCZ, will er da kein Stammplatz hät (und mit dene Leistige verdient er au keine!!), drum sött mer ihn gah lah!

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 16.04.04 @ 8:46

Bin genau diner Meinig, de keita het guet spielt und schwung is agriffspiel bracht, es blöds foul, wo aber weg em SCHNEIDER z stand cho isch, da er mitführe isch und niemert abgsicheret het, dass de keita kein Verteidiger isch wüssemer, aber er hets versuecht und kämpft.

Der weiss nüd wie me drigaat und han freud a ihm gha.
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Mr. Pink

Beitragvon Mr. Pink » 16.04.04 @ 8:50

Deepblue hat geschrieben:Der weiss nüd wie me drigaat und han freud a ihm gha.

ohhh, ich han gfunde, de weiss ganz genau wie mer richtig istiigt!
das foul isch huerre härt gsi, läck du mir am a....
hani echt geil gfunde, leider dä schiri nöd, hehe!

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 16.04.04 @ 8:51

Simo ist einfach jämmerlich... ein Tor ging zu 3/4 auf seine Kappe!! Der muss weg!!

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 16.04.04 @ 8:57

wi di meischte wüssed, bin ich echt ken keita fan. aber geschter het er mer gfalle. isatz het gstume und vorallem het er nöd wider eis uf ego gmacht.
aber de simo. ich weiss ja nöd. er isch guet i de tränings und bi fründschaftspiil. aber bi somene wichtige match wi geschter, und denn no gege sin alte arbetsgeber so en scheiss zäme spille. ja läck du mir. es isch echt nöd zum ushalte gsi. er hets scho druf, das wüsse mer all. a was fehlts bi ihm?? wer chan mer das säge??
clickclack BOOM

Mido

Beitragvon Mido » 16.04.04 @ 9:08

Wilco Hellinga hat geschrieben:aso ich find de keita isch hüt eine vo de beschte ufem fäld gsi! händer nöd au gfunde das de Keita vill stämmiger worde isch??

zum glück gseht das no öper andersch. kompliment wilco!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“