FCZ ev. auch mit 4. Platz im UEFA Cup !!!

Diskussionen zum FCZ
sturpi

Beitragvon sturpi » 14.04.04 @ 10:18

Mandingo hat geschrieben:
King hat geschrieben:wär glaub es thema zum schlüsse, het ja nüt me mit em theam z'tue!

scho ja. und zums thema grad nomal wächsle: :-)

hüt abig INTER-OM

ALLEZ L'OM!!!

Wämr grad debi sind ... hesch du ä Ahnig wo das Spill übertreit wird? Woni letscht Wuche vom FCZ-Match hei cho bin han i eigentlich no de Schluss vom Spill wele luege ... aber leider kein Sendr gfunde wos übertreit ...

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 14.04.04 @ 10:19

phn hat geschrieben:für den ein oder anderen lohnt sich ein besuch hier!

//www.fczforum.ch/regeln.php

die regeln werden in den nächsten tagen überarbeitet, damit es hier nicht ausartet.

Alright, ich möchte nur erwähnen, dass Postings wie das von Elsener mit UNO und NASA und so weder witzig sind noch etwas zum Thema beitragen! Kurz gesagt: unnötig.
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Mido

Beitragvon Mido » 14.04.04 @ 10:36

Br0EsMeL! hat geschrieben:
Mandingo hat geschrieben:
King hat geschrieben:wär glaub es thema zum schlüsse, het ja nüt me mit em theam z'tue!

scho ja. und zums thema grad nomal wächsle: :-)

hüt abig INTER-OM

ALLEZ L'OM!!!

Wämr grad debi sind ... hesch du ä Ahnig wo das Spill übertreit wird? Woni letscht Wuche vom FCZ-Match hei cho bin han i eigentlich no de Schluss vom Spill wele luege ... aber leider kein Sendr gfunde wos übertreit ...

has au erscht am sunntig uf em eurosport gseh (gschnitteni wiederholig). asche über mein haupt

weiss leider au nonig wo's hüt abig übertreit wird -villicht uf em rai. hey brösmeli, jetzt häsch scho wieder sonen geile avatar! unglaublich... ;-)

Herr Elsener

Beitragvon Herr Elsener » 14.04.04 @ 10:53

Alright, ich möchte nur erwähnen, dass Postings wie das von Elsener mit UNO und NASA und so weder witzig sind noch etwas zum Thema beitragen! Kurz gesagt: unnötig

hehe...

Miri

Beitragvon Miri » 14.04.04 @ 10:55

Wänn das stimmt, wo hüt ide nzz gstande isch, wärs eso, dass wänn wil d lizenz nöd bechunt,de cup finalist in uefa cup chan und nur wänn de dlizenz au nöd bechunt, chan de 4. platziert in uefa cup. Daher isch es sehr unwarischinlich, dass i dem Jahr de 4. Platzierti au no d Möglichkeit bechunt eiropäisch go schpile. S pack bechunt d lizenz sowieso, au wänns jetzt ihra Hauptsponsor verlore händ (*ggg*)

Grüess

Mido

Beitragvon Mido » 14.04.04 @ 20:47

so, was lauft? wo chunnt marseille-match im fernseh?

benibunny
Beitragvon benibunny » 14.04.04 @ 23:12

Kampfsau hat geschrieben:
Alright, ich möchte nur erwähnen, dass Postings wie das von Elsener mit UNO und NASA und so weder witzig sind noch etwas zum Thema beitragen! Kurz gesagt: unnötig.

wer entscheidet was lustig isch und was ned??? du????
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

Zurück zu „Fussball Club Zürich“