ST.GUELLE-FCZ DAS SPIEL

Diskussionen zum FCZ
AmBrI uNa PaSsIoNe
Beitragvon AmBrI uNa PaSsIoNe » 21.03.04 @ 18:57

Gratuliärä zum Sieg!!Fuck Floppers!!!!
>---AmBrI uNa PaSsIoNe<---
Yb Fan und grosser fcz Fans Symphatisant

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 21.03.04 @ 18:59

es gaht ufwärts...selbst wemmer nöd hervorragen spielet günnemer.. de balle gaht eifach is netz (gygax).. vor 3 mönet wer de schuss sicher danebet gange...

es isch eifach unglaublich wies im moment lauft...hätt ich mir nöd chöne vorstelle... aber jetzt muss gege Xamax dihei de nächste Sieg here... mir münd euis echli vom Feld distanziere und euis nach ufe orientiere... Servette isch so nöch wie no nie.. mir münd eifach luege das mehr verkürzet...

lukas86

Beitragvon lukas86 » 21.03.04 @ 19:04

Ich dänk dä Matic chan nöchst Wuchä widär spilä, so wiä's dä Bickel gseit hät häts nöd so schlimm tönt. Am schlächtistä gseh ichs für dä Di Jorio diä Verletzig sött dänk zerst mal richitg verheilä.
http://www.pokerstrategy.org.uk/about/?referer=luke86
Lerne zu pokern wie die Profis! Mit Strategie und ohne eigene Kosten. Hole dir deinen $150-Bonus von PokerStrategy!

Morgi

Beitragvon Morgi » 21.03.04 @ 19:06

Wemer so witerspilet hemer gueti Uefa Cup Chance und Servette het au s dütlich schwerere Programm als mir ide nächschte Spiel

Promoter

Beitragvon Promoter » 21.03.04 @ 19:18

@ Lukas16: Di Jorio muss unter Umständen sowieso noch eine Strafe absitzen, oder sehe ich das falsch?

Gute Besserung Franco!

Célina

Beitragvon Célina » 21.03.04 @ 19:19

HAMMER GEIL!!!!!!!!!!

Ich muss erlich sagen, habe nach dem 1:1 nicht mehr zu 100% an 3 Punkte gedacht, doch Gygax's Traumtor kam genau zur richtigen Zeit. Muff und Gygax klar die Matchwinner!!!

wow, kann es immer noch nicht glauben, wir sind vor GCN, ist wohl momentan meine allergrösste Freude!!!!!!!!

yesssssssssssss!!!!!!!!!

Dave

Beitragvon Dave » 21.03.04 @ 19:20

Ja würkli än türä Sieg! D Güller sind halt zimlichi Holzhacker! Am Gygax sin Schuss isch eifach grandios gsie. Mier günäd jetzt sogar Mätsch au wänn mär Durchhänger händ. Ich weiss gar nöd was ich söll schriebä äs isch so geil.
Diä gäl Chartä gäg dä Filipescu isch unnötig gsie. Aber ich glaub nöd das är eus gäg Xamax gross wird fählä, mier münd eifach nach fornä schpielä dihei und Xamax isch würkli sehr schlächt im Momänt.
"Wenn jemand sagt, der FCZ sei kein Spitzenclub, habe ich Mühe, weiter zu diskutieren."
Ancillo Canepa

Zurück zu „Fussball Club Zürich“