GRATULATION vom HARDTURM!

Diskussionen zum FCZ
70.07

Beitragvon 70.07 » 20.03.04 @ 3:01

Dave hat geschrieben:Züri find ich isch eifach viel dä sympatischer Klup.. vo dä Fans wie au dä Schpieler. Wänn einä richig GCN-Fan isch muess mer das reschpektiere. Aber ich han scho viel so Ussage ghört die Saison.
Ich: Hey gasch an GC-Matsch?
GCN: Nei GC schpielt im Momänt so scheisse! Höremer uf vo Fuessball z rede... Die Ischtelig isch scho so. Viel GCN-Sympatisante identifiziered sich nur mit em Klup wenns Erfolg händ. Bim Meischtertitel händ all gjublet und jetzt? Züri-Fans sind uf Erfolgslosigkeit zimli abghärtäd...

jaa genau :)
ich weiss no gnau vor glaub 5Jahr oder so kA gnau. GCN i de Finalrunde platz 2, Spiel gägä YB 6'000 Fans, FCZ i de Abstiegsrundi gägä Sion dihei 18'200 im Letzi. Das machts ebe us! FCZ isch Herzbluet und GCN isch ä Modeerschiinig.

benibunny
Beitragvon benibunny » 20.03.04 @ 3:07

70.07 hat geschrieben:jaa genau :)
ich weiss no gnau vor glaub 5Jahr oder so kA gnau. GCN i de Finalrunde platz 2, Spiel gägä YB 6'000 Fans,

und was isch das xi vor öppe 5 oder 7 jahr? Februar, Spiel im Weichturm Hoppers gäge Lausanne. der Ranglisten-1. gegen den 2. offizielle zuschauerzahl 2200. der schwachkopf vom SFDRS zählt nach und kommt auf 1200.

wann waren zum letzten mal 1200 im Letzi? im jahre 1921? 3 stund vor em matsch gäge thun? bimene mittwuch-morge-training :-))???
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

Sooderso
Beitragvon Sooderso » 20.03.04 @ 6:38

Mann, ier würded de Scheiss, wo vo GC-Fans oder Fakes chunt, gschiider ignoriere als da Dutzendi vo peinliche Iiträg zschribe! Ich halte mich ja für gwöhnlich immer zrugg mit Kritik gege Gliichgsinnti, aber es isch eifach nöd zum glaube, dass ier eu (fascht) all uf das truurige GC-Niveau abelönd! Mir müends em Pack und au de anderne uf sportlicher Ebeni zeige, ufem Rase und ide Südkurve und suscht im Stadion. Mir händ gnueg Weg zum zeige, dass eus de FCZ alles bedüüted: Aber was ich da lese muess, isch zwar hüüfig nöd unwahr (mir FCZ-Fans sind halt mit vill Herzbluet debii), aber nichtsdestotrotz meh als peinlich, dass mers überhaupt schriibe muess. Ich glaube, jede hinderletschti GC-Fan hät langsam ixeh, dass de FCZ und sini Fans öppis darschtelled, wo sii nöd mal usem Traum kenned.
Ich säg's ja nöd gern, aber vo eu wür doch au nachere Fusion vo de "beide" (also ier wüssed, wasi meine) Zürcher Clubs jede zweit wiiterhin ad Schpiil gah! Ich hoffe nur, das wird nie passiere - suscht hättis denn xeh mit Fuessball ide Schwiiz.

Also echt, wenn er nume negativ chönd schriibe, wieso lönd ers denn nöd grad?

"Reden ist Silber, Schweigen ist Gold"

En fruschtrierte FCZ-Fan - mis Herz schlaht immer für de FCZ

Ralfinho

Beitragvon Ralfinho » 20.03.04 @ 7:52

Ich säg's ja nöd gern, aber vo eu wür doch au nachere Fusion vo de "beide" (also ier wüssed, wasi meine) Zürcher Clubs jede zweit wiiterhin ad Schpiil gah!

NIEMALS!
hans bim ZSC au nöd gmacht, obwohl sie Meister worde bin, bin i nie meh id Halle!

Dave

Beitragvon Dave » 20.03.04 @ 11:22

ralfinho hat geschrieben:
Ich säg's ja nöd gern, aber vo eu wür doch au nachere Fusion vo de "beide" (also ier wüssed, wasi meine) Zürcher Clubs jede zweit wiiterhin ad Schpiil gah!

NIEMALS!
hans bim ZSC au nöd gmacht, obwohl sie Meister worde bin, bin i nie meh id Halle!
Sägs nöd! Ich würd a keis Schpiel vo Zurich-United go luege, au wänns würdet d Champions-League günä!!
"Wenn jemand sagt, der FCZ sei kein Spitzenclub, habe ich Mühe, weiter zu diskutieren."
Ancillo Canepa

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 20.03.04 @ 12:36

benibunny hat geschrieben:und was isch das xi vor öppe 5 oder 7 jahr? Februar, Spiel im Weichturm Hoppers gäge Lausanne. der Ranglisten-1. gegen den 2. offizielle zuschauerzahl 2200. der schwachkopf vom SFDRS zählt nach und kommt auf 1200.

wann waren zum letzten mal 1200 im Letzi? im jahre 1921? 3 stund vor em matsch gäge thun? bimene mittwuch-morge-training :-))???

Glaube vor 2 Jahr i dr UI Cup ersti oder zweiti rundi, hemmer au zwüschet 1200 und 2100 gha.. arbeiter... :)
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Sooderso
Beitragvon Sooderso » 20.03.04 @ 16:28

Dave hat geschrieben:
ralfinho hat geschrieben:

NIEMALS!
Sägs nöd! Ich würd a keis Schpiel vo Zurich-United go luege, au wänns würdet d Champions-League günä!!

Das hani welle ghöre, Jungs! :)

Zurück zu „Fussball Club Zürich“