Puncher hat geschrieben:was wotsch eigentlich i dem forum du blödman
machts kei spass nach some sieg mit dine mongo-tv-fans z'fierä?
Das isch halt so eine, wo Schadefreud brucht... muesch ihn gar nöd beachte... er isch ja gar nöd beachtenswert...
Puncher hat geschrieben:was wotsch eigentlich i dem forum du blödman
machts kei spass nach some sieg mit dine mongo-tv-fans z'fierä?
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".
züri-latino hat geschrieben:Immer diese Basler!!!!!
Kubi das stille Wasser hat geschrieben:ich säg nume no eis: das isch ja wohl de grund schlechthi gsi, wieso mir nie, aber au gar nie fusioniere sölled!!!
ich chan mir vorstelle, dass es andersch härt mues si für eu, grad nachhere sone durststrecki, und 10 minute vor em ziel. Ich meine mich hets scho recht deftig agschisse ,wo ihr so vorne glege sind, aber im endeffekt hetet ihrs eigentlich doch mal verdient gah, eus zschla!! janu, mir sölls recht si, mini meinig über de fcz und sis loser image vo a-z het sich bewahrheitet, .......... und mini prognose vo vorem spiel isch au tatsach worde.....aber isch ja nüt neus, ...jährlich grüsst das murmeltier.
coolio hat geschrieben:Godfather hat geschrieben:blablabla
gc-forum? kenn ich nicht. und es intressiert mich genausowenig wie deine meinung, insektenanbeter.
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: 1 stadt 1 verein!, camelos, Google Adsense [Bot], mc_barney, spitzkicker, Trooe, yellow, zhkind und 262 Gäste