Vorrundirückblick

Diskussionen zum FCZ
fczgirl
Beitragvon fczgirl » 02.01.04 @ 19:16

ja ich find swer eifacht huere geil,so als afang fürs 2004 das die ganz südkurve wieder mal voll gas git=)findet ihr nid au?

ZZZüüüRRRIII

Beitragvon ZZZüüüRRRIII » 02.01.04 @ 19:26

fczgirl hat geschrieben:ja ich find swer eifacht huere geil,so als afang fürs 2004 das die ganz südkurve wieder mal voll gas git=)findet ihr nid au?

mol, fändi au no läss

Dave

Re: ab uf aarau!

Beitragvon Dave » 02.01.04 @ 21:46

fczgirl hat geschrieben:also han nur mal welle mitteile,chömet doch all uf Aarau! ich mein das ischs erschte spiel nach de Winterpause,und ich mein wer het de fcz scho nöd vermisst???und die aktion letscht mal vo wege "weisse socken sind ein klischee,die rote laterne ist realität"oder was dört gschribe hend!ich mein das müend mir eus echt nöd gfalle lah!=) drum chömet doch bitte mal,und zwar all,nid immer nur dhelfti!!!please!!!!
Ja abär dänn muess jedä mitsingä. S letscht mal isch stimmigsmässig zimlich toti Hosä gsie. Abär klar, ich gan uf Aarau uf das Hügäli hinter äm Goal. Freu mi scho riesig!!!!!!!!!!!
"Wenn jemand sagt, der FCZ sei kein Spitzenclub, habe ich Mühe, weiter zu diskutieren."
Ancillo Canepa

fczgirl
Re: ab uf aarau!

Beitragvon fczgirl » 02.01.04 @ 22:47

ja klar mir müend dene aargauer doch mal zeige was singe heisst!und wenn nöd,sorgemer scho chli für stimmig!aber bitte nöd so wie zthun das isch ja voll peinlich gsi,wasmer da botte hend!oder besser gseit die wo nöd gsunge hend!!!bitte niemeh so!jetzt hender euchi stimmbänder scho gnueg gschonet,jetzt heissts widr,SüDkUrVe!!!!!!!!!!
dEr EiNzIgE lEbEnSsInN-> SüDkUrVe

ZZZüüüRRRIII

Beitragvon ZZZüüüRRRIII » 03.01.04 @ 0:17

easy, aber es gaht denn no über än Monät.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“