Vorrundirückblick

Diskussionen zum FCZ
Karpf (FCZ 4EVER!!!)
Beitragvon Karpf (FCZ 4EVER!!!) » 26.12.03 @ 19:27

Mini meinig isch eifach: Dä Favre er chönti eigentlich scho en guete trainer sie, au wänner nöd 100% dütsch chan, ich find eifach er regt sich vill zwennig uf, er isch zwar debi, und seit au ap und zue mal öppis, aber 1stens seiter zwennig, und 2tens zlislig!!!!! Lueget mal dä gross ah, wie dä uf em Fäld umetobt, umeschriet und umehüpft, wänn d basler en scheiss zämme spillet, Dà HUERESOHN GHör MER AMIG BESSER ALS DI GANZ BASLERKURVE IM FERNSEHER!!!!und dä Favre regt sich amig scho uf, aber er seit nüt und seit no sie heget ja gar nöd so schlächt gspillt, ... wän d Basler en scheiss spillet oder verlüret, dän gits bi dänne Kloppe vom gross!!!!!!!!!!!!!!!!!¨so chunt mer das mit em favre chli ihne, ich weiss nöd ob da öppis drah isch oder noed, was meinet ihr???

Gruess vom karpf!!!

realtiger

Beitragvon realtiger » 26.12.03 @ 23:28

bei unser multikulti-mannschaft ist es sicher nicht entscheident welche sprache der trainer spricht.

Fige
Beitragvon Fige » 27.12.03 @ 1:26

realtiger hat geschrieben:bei unser multikulti-mannschaft ist es sicher nicht entscheident welche sprache der trainer spricht.

Korrekt! Schliesslich führte Trap die Bayern auch zum Meistertitel und wie 'gut' damals sein Deutsch war sah bzw. hörte man bei der 'Flasche leer'-Pressekonferenz.............
13.5.06 => 93. Minute

Ludachris

Beitragvon Ludachris » 27.12.03 @ 13:43

Karpf (FCZ 4EVER!!!) hat geschrieben:Mini meinig isch eifach: Dä Favre er chönti eigentlich scho en guete trainer sie, au wänner nöd 100% dütsch chan, ich find eifach er regt sich vill zwennig uf, er isch zwar debi, und seit au ap und zue mal öppis, aber 1stens seiter zwennig, und 2tens zlislig!!!!! Lueget mal dä gross ah, wie dä uf em Fäld umetobt, umeschriet und umehüpft, wänn d basler en scheiss zämme spillet, Dà HUERESOHN GHör MER AMIG BESSER ALS DI GANZ BASLERKURVE IM FERNSEHER!!!!und dä Favre regt sich amig scho uf, aber er seit nüt und seit no sie heget ja gar nöd so schlächt gspillt, ... wän d Basler en scheiss spillet oder verlüret, dän gits bi dänne Kloppe vom gross!!!!!!!!!!!!!!!!!¨so chunt mer das mit em favre chli ihne, ich weiss nöd ob da öppis drah isch oder noed, was meinet ihr???

Gruess vom karpf!!!

meistens ist am spielfeld rand ja auch noch ein Mikrofon...

Karpf (FCZ 4EVER!!!)
Beitragvon Karpf (FCZ 4EVER!!!) » 27.12.03 @ 14:10

Ja scho das stimt, aber ghört mer amig dä Favre????????
Und ich han das nöd so gmeint winnis gseit hann, hett eher sölle ironisch überecho!!!! Gruess vom Karpf
WO WIR FANEN LEBT ZÜRICH!!!!!!!

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 27.12.03 @ 14:22

Karpf (FCZ 4EVER!!!) hat geschrieben:

Ja scho das stimt, aber ghört mer amig dä Favre????????
Und ich han das nöd so gmeint winnis gseit hann, hett eher sölle ironisch überecho!!!! Gruess vom Karpf

Wieviele Liveübertragungen von FCZ Spielen mit Favre an der Seitenlinie hast Du schon gesehen? :-)

Dieter

Beitragvon Dieter » 28.12.03 @ 5:51

Gocha hat geschrieben:
realtiger hat geschrieben:bei unser multikulti-mannschaft ist es sicher nicht entscheident welche sprache der trainer spricht.

Korrekt! Schliesslich führte Trap die Bayern auch zum Meistertitel und wie 'gut' damals sein Deutsch war sah bzw. hörte man bei der 'Flasche leer'-Pressekonferenz.............

Genau... mag die Ausreden betreffend welschem Trainer langsam nicht mehr hören.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“