Vorrundirückblick

Diskussionen zum FCZ
Karpf (FCZ 4EVER!!!)
Beitragvon Karpf (FCZ 4EVER!!!) » 30.12.03 @ 12:07

Wieviele Liveübertragungen von FCZ Spielen mit Favre an der Seitenlinie hast Du schon gesehen? :-)

Jetzt häsch mi genau a mim wundepunkt troffe, es derby isch es gsie!!!!!!!!!!!!!!!*Schäm* Han aber nüt defür chöne, bin im Klasselager gsie!!!!!!!!
WO WIR FANEN LEBT ZÜRICH!!!!!!!

Ducati

Beitragvon Ducati » 30.12.03 @ 17:16

ich sitze immer zehn meter hinter favre. er würde sich ab und zu am liebsten selbst einwechseln.
glaub mers er regt sich sehr auf wenn die buben wieder mal einen scheiss zusammen kicken.

gruss d.

Mido

Beitragvon Mido » 31.12.03 @ 8:51

höhö ducati dich gsehmer amal...

Olympisch
Beitragvon Olympisch » 02.01.04 @ 17:02

@zoff
Ob das eine Provokation sein soll? Ich hoffe nicht..

@Züüüüüürrrrrrriiiiii
Hehe - da magst du sogar noch recht haben...
Kreativ, hungrig nach Fussball = www.fan-forum.ch.vu

fczgirl
ab uf aarau!

Beitragvon fczgirl » 02.01.04 @ 18:50

also han nur mal welle mitteile,chömet doch all uf Aarau! ich mein das ischs erschte spiel nach de Winterpause,und ich mein wer het de fcz scho nöd vermisst???und die aktion letscht mal vo wege "weisse socken sind ein klischee,die rote laterne ist realität"oder was dört gschribe hend!ich mein das müend mir eus echt nöd gfalle lah!=) drum chömet doch bitte mal,und zwar all,nid immer nur dhelfti!!!please!!!!

Pascal
Masochist

Re: ab uf aarau!

Beitragvon Pascal » 02.01.04 @ 18:56

fczgirl hat geschrieben:also han nur mal welle mitteile,chömet doch all uf Aarau! ich mein das ischs erschte spiel nach de Winterpause,und ich mein wer het de fcz scho nöd vermisst???und die aktion letscht mal vo wege "weisse socken sind ein klischee,die rote laterne ist realität"oder was dört gschribe hend!ich mein das müend mir eus echt nöd gfalle lah!=) drum chömet doch bitte mal,und zwar all,nid immer nur dhelfti!!!please!!!!

oke, isch guet. gömmer mal alli.

Dieter

Re: ab uf aarau!

Beitragvon Dieter » 02.01.04 @ 19:00

Pascal hat geschrieben:
fczgirl hat geschrieben:also han nur mal welle mitteile,chömet doch all uf Aarau! ich mein das ischs erschte spiel nach de Winterpause,und ich mein wer het de fcz scho nöd vermisst???und die aktion letscht mal vo wege "weisse socken sind ein klischee,die rote laterne ist realität"oder was dört gschribe hend!ich mein das müend mir eus echt nöd gfalle lah!=) drum chömet doch bitte mal,und zwar all,nid immer nur dhelfti!!!please!!!!

oke, isch guet. gömmer mal alli.

meinsch? ... okeee, denn chum ich doch au

Zurück zu „Fussball Club Zürich“