Warnung an alle Trainer und Spieler der Welt

Diskussionen zum FCZ
King
Belieberbasher
Beitragvon King » 02.12.03 @ 15:14

Ïch glaub bim Biispiel vom ZSC, gahts nöd darum, das e fusion de Verein allei nach vorne bracht het. Es isch es guets bsp. wie sich en verein chan wandle wenn die richtige strukture ufbaut werdet. Basel isch es anders guets bsp. und ich würd gern so en typ wie de roger hegi im letzti gseh, ich glaub de het würklich en guete job gmacht.

wenn de fcz zu professionlle strukture chunt, chönts durchus sii, das sie au zum erfolg chömet!

zudem ich bin frühner zsc gsi und au jetzt no, klar ich gang chum me anes spiel, wills eifach nüme s'gliche isch. jedoch isch die fusion nöd mit ere fusion vo gc und em fcz s'vergliche, will gc eifach nüt gsi isch im hockey. das wär wie wänn de fcz mit yf juve, red stars oder so würd fusioniere, das sind eifach 2 welte.

de einzig nachteil, sind die beschissne gc fussball fans, wo meinet, sie chönd jetzt au i d'halle cho!
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

dj_düpöö

Beitragvon dj_düpöö » 02.12.03 @ 20:56

ich wollte in der tat nicht auf die fusion zwischen dem ZSC und GC anspielen. ein solches zusammengehen vom FCZ und GCN im fussball wäre für mich genauso ein greuel, wie für euch.

der ZSC war ja jahrzehntelang auch in der genau gleichen misere, wie der FCZ heute. alles lief schief in und um den club, bis professionelle strukturen eingeführt und kompetente macher engagiert wurden.

ich bin auch kein fan von schenk. aber er hat es verstanden als CEO des vereins eine mannschaft zu bauen, die in der NLA vorne mitspielt und zwar konstant.

und heute ist mit christian weber erst noch eine einheimische identifikationsfigur als trainer an der bande.
finde ich schon ziemlich stark, diese entwicklung.

der FCZ ist dagegen ein ziemlich morscher haufen....
das lebendigste sind eindeutig die fans.... !!!

ZZZüüüRRRIII

Beitragvon ZZZüüüRRRIII » 03.12.03 @ 14:46

chill hat geschrieben:
Sepp Herberger hat geschrieben:http://www.fussball-pur.de/index.php?site=zitate&kat=7

a propos andere Quatschköpfe:
http://www.knalldoof.de/fussball2.php3#SONSTIGE

die GC-Fans sind lustig!!!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“