Warum spielt Keller noch in der Anfangsformation?

Diskussionen zum FCZ
Ultimo
MILANISTA

Beitragvon Ultimo » 11.11.03 @ 13:13

het nöd mit ztue...
weisch schaffe und so...
voll vil arbet, aber kei luscht ;-)

fred
Beitragvon fred » 11.11.03 @ 13:40

Gäge Herisau isch er mit Abstand dä schlächtischti (FCZ)Spiler uf em Platz gsi. Und soeine het vor dä Saison id Bundesliga wele wächse? Dä mues mal chli vo sim hoche Ross abecho, er chochet au nur mit Wasser. Klar, er hät au gueti Momänt(U21), aber er mues sich im klare si, dass er na en lange Wäg vor sich hät bis zum Topspiler! Gäbe mer ihm, wie au em Trainer, allne andere Spiler und allgemein em ganze Verein na chli Zit.

Nägscht Saison wird alles Besser!

Florian

Beitragvon Florian » 11.11.03 @ 13:52

Deepblue hat geschrieben:Keller gehört in die startformation. Und so leids mir tut, wenn dezmaili wieder fit ist wird keller und dezmaili wieder ne bombenabwehr sein. Im moment ist er nicht top, könnte auch an einem verständigungsproblem mit matic liegn? warum spielt matic???

Genau, so lange Matic noch in der Startaufstellung figuriert, müssen wir nicht über Keller disskutieren...

Philippescu
ADMIN
Beitragvon Philippescu » 11.11.03 @ 13:55

fred hat geschrieben:Gäge Herisau isch er mit Abstand dä schlächtischti (FCZ)Spiler uf em Platz gsi. Und soeine het vor dä Saison id Bundesliga wele wächse? Dä mues mal chli vo sim hoche Ross abecho, er chochet au nur mit Wasser.

in einem punkt muss ich dir recht geben, ja stephan keller kocht auch nur mit wasser (das weiss er glaub ich selbst). der rest ist doch bullshit. vieleicht kannst du dich ja noch erinnern als keller zu uns wechselte, er machte eine super finalrunde und dann noch eine geile u21-em (mit gygax. nef?. raimondi und wie sie alle heissen). steph gehört mit sicherheit nicht auf die bank, wiso auch? ist er schuld an der jetzigen lage? sicher läufts bei ihm nicht optimal, aber das tut es bei den 10 anderen auf dem feld auch (noch) nicht.

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 11.11.03 @ 14:05

S'Problem isch eifach, dass er scho SEHR LANG kei gueti Leischtige meh zeigt!!!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Philippescu
ADMIN
Beitragvon Philippescu » 11.11.03 @ 14:09

Kampfsau hat geschrieben:S'Problem isch eifach, dass er scho SEHR LANG kei gueti Leischtige meh zeigt!!!

ja da könnte eine ganze list mit spielern gefüllt werden... uns fehlt einfach der erfolg und die siege, dann kommt das schon gut. ich bin aber nachwievor zuversichtlich das es besser kommt.

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 11.11.03 @ 14:11

Naja da bin ich anderer meinig, im verglich zu de leistige mit andere spieler isch er immernoch durchschnitt... Dass er viel meh cha wüssemer... Aber das weiss er au und er wirds eus au wieder zeige, im moment laufts dr ganze mannschaft nüd so...! basta

ich sein fertig
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Zurück zu „Fussball Club Zürich“