Kaffekränzchen mit der Mannschaft

Diskussionen zum FCZ
Jerkovic
Re: Kaffekränzchen mit der Mannschaft

Beitragvon Jerkovic » 03.11.03 @ 18:06

Dieter hat geschrieben:Bevor wir den Rest der Mannschaft forderten sich zu stellen, meldete sich auch Iodice zu Wort.
Es sei nicht er, welcher Woche für Woche die Mannschaft beurteile und zusammenstelle (!)...

Unglaublich schwach !!!

Jerk
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 03.11.03 @ 18:08

da dezuä muss ich au no öpis säge.
ich han au di ganz ziit mit em gygax gredet. ich weiss er isch nöd eue liäbling, aber für mich isch er nach dem gspröch no sympathischer worde.

er weiss leider au nöd a was es liit. "es isch wi e süch" meh het er au nöd chöne über di situation säge.

ich han ihm no gseit, das er allne andere und au sich söll bibringe, für was für en traditionsverein si eigentlich spille dörfed. so öpis wi in züri gits nume eimal. si sölled stolz si eusi farbe träge z'dörfe, will mir sind de stadtclub vo de weltstadt züri. und nöd irgend en provinzverein wi aarau oder xamax.

de gygax würd sicher niä freiwillig weg vom fcz. nume wenn er nüme wilkomme wär. so wi damals bim herr gress, wo er nachher ja au uf aarau gange isch. er liebt euse verein genau so wi mir. und isch stolz für de fcz z'spille. er wird alles versuäche us dere momentane situation usezcho. mir fans heged das echt nöd verdient.

mi hend zwar au über jenschte andere scheiss gschnurrt, aber das tuät jez nüt zur sach.

piis zäme
clickclack BOOM

paparazzi

Beitragvon paparazzi » 03.11.03 @ 18:45

über jenste andere scheiss...
das isches ebe bim gygi! uusgang, kollege und geili autos.
für ihn simmer doch es paar bemittleidenswerti hangebliibeni
POLITIcally incorrect...

lukas86

Beitragvon lukas86 » 03.11.03 @ 19:09

paparazzi hat geschrieben:über jenste andere scheiss...

Also ich vermuätä mal du gasch au in Usgang und häsch Kollegä, isch das so schlimm und öb mä dänn geili Autos guät find odär nöd isch ja jedäm sälbär überlah. Wieso weisch du dänn das dä Gygax das übär d'Fans dänkt?
Wänn ich so luäg wiä schnäll du än Mänsch beuärteilsch muäs ich sägä är het imä gwüssä Maas au rächt.
http://www.pokerstrategy.org.uk/about/?referer=luke86
Lerne zu pokern wie die Profis! Mit Strategie und ohne eigene Kosten. Hole dir deinen $150-Bonus von PokerStrategy!

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 03.11.03 @ 19:20

Lukas16 hat geschrieben:
paparazzi hat geschrieben:über jenste andere scheiss...

Also ich vermuätä mal du gasch au in Usgang und häsch Kollegä, isch das so schlimm und öb mä dänn geili Autos guät find odär nöd isch ja jedäm sälbär überlah. Wieso weisch du dänn das dä Gygax das übär d'Fans dänkt?
Wänn ich so luäg wiä schnäll du än Mänsch beuärteilsch muäs ich sägä är het imä gwüssä Maas au rächt.

ich denke eifach, das all es z'schlechts bild vom gygax hend, drum seged di jungs au so sache. er find eus fans ganz und garnöd hangebliibe oder so öpis. emäl sichet nöd all!! :-)
clickclack BOOM

paparazzi

Beitragvon paparazzi » 03.11.03 @ 19:21

red mal mitem gygax. und denn chasch wieder mit mier diskutiere
POLITIcally incorrect...

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 03.11.03 @ 19:24

paparazzi hat geschrieben:red mal mitem gygax. und denn chasch wieder mit mier diskutiere

gsehsch, genau wege dem han ich mit ihm gred.
fuässball isch für mich au wichtig. de fcz isch fascht, warschindlich sogar swichtigscht für mich. aber au ich han anders ztuä. und mache au anderi sache. und wenn mer über so sache au chan rede mit spiller vo eus, denn machd das de spiller doch eifach nume sympatischer.

mini meinig
clickclack BOOM

Zurück zu „Fussball Club Zürich“