Beitragvon Kubi das stille Wasser » 30.10.03 @ 11:14
das bewundere ich a eu fcz fans so! was chan den bitte no schlechter si als die situation wo ihr sind. es gseht ehrlichgseit richtig bitter us. denn GC isch weiss gott gester überhaupt kein starke gegner gsi. und wenns denn mit dene eigentlich guete spieler, mit dem trainer, nachere gnueg lange iispielziit so usechunt, denn chan öpis eifach nöd stimme.
bin bim koller au degege gsi, dass mer ihn kickt und nöd no ziit laht. minere meinig au jetzt no so, aber das nur, will er scho zeigt het, dass ers mit dere mannschaft chan und en ur-hopper isch.
miteme so deherglaufene favre, wo minere meinig eifach zu lahmarschig und gemütlich isch für so en klub wie de fcz, gits aber usser e blamage rein gar nüt zhole. zudem isch de arm no mit de falsch sprach ufgwachse und kann nöd die richtige motivierende wörter finde um de fcz da uszhole.
me mues au gseh, dass das problem bim fcz tüüfgümdig isch und sich sozäge über die letschte jahre ufbaut het und jetzt dem club eifach aheftet und nüme wegzbringe isch. ...........sicher mal nöd durch de favre.