fczforum.ch-Interview mit Urs Fischer

Diskussionen zum FCZ
somalia

Beitragvon somalia » 28.10.03 @ 13:42

Luca: Wie ist die alggemeine Stimmung vor dem Derby; wird vom Trainer ein Sieg gefordert?!

Wie beurteilst du GC, wie stehst du zu GC?!
UEFA-CUP UND CUPFINAL !

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 28.10.03 @ 13:43

Luca: Mach doch bitte die Jungs, die die Derbys noch nicht so gut kennen, so richtig heiss. Sage Ihnen, was es bedeutet, für den FCZ im Derby zu stehen. Wir alle sind schon super heiss und bereit für den Fight...

somalia

Beitragvon somalia » 28.10.03 @ 13:44

Bitte, bitte, bitte ein Sieg!!
UEFA-CUP UND CUPFINAL !

marco223
Beitragvon marco223 » 28.10.03 @ 13:49

fredigirl hat geschrieben:also, dann mal meine Fragen:

1. warum wurden du und Tarone in den Nachwuchs verbannt?

2. was habt ihr unternommen, dass ihr wieder ins 1 gekommen seit?

3. was hast du unternommen, dass du vom Nachwuchs in die Stammelf der 1. Mannschaft wieder gekommen bist?

4. woher nimmst du die nötige Energie und den nötigen Willen, um nach einer solch langen Zeit auf der Ersatzbank ein solches Spiel zu zeigen?

5. was hast du dir bei deinem Tor gedacht?

6. was strebt ihr am Mittwoch an? nur ein Unentschieden oder wollt ihr unbedingt einen Sieg?

herzlichen Dank für dini Antworte, bisch en super Typ und ich hoffe für dich, dassd am Mittwuch nomal sones phantastischs Goal machsch, villicht sogar s'Siegesgoal für eus!!!

Liebe Gruess vo de Fotographin, Célina! :-))

Hoi Celina,
1+2 gsehsch ja dobe,

3. Ich denke das het nüt demit zztue dasi churz zuvor im nachwuchs gsi bin. Ich han ja nonig lang vorem Spil gwüsst obi Spile.

4. Ich bin scho di ganz Saison dure heiss druf z spile und wend den endlich mal nach 13 Spil vo afang anechasch den willsch es eifach allne zeige. De Superfans wos sowiso verdient händ endlich mal en FCZ mit ufwärtstrend z gseh. Em Trainer daser zurecht uf mich gsetzt het.

5. Ich bin eifach glücklich gsi. Ich han ja nöd grad de FCZ zum meistertitel gschosse...

6. Unentschiede uf gar ken fall, Mir spiled zu 100% uf Sieg im derby und imderby bini ganz sicher dass sich di ganz mannschaft sich zerriese wird zum die 3 Pünkt im letzi z bhalte.

Danke vilmal, ich würd sehr gern s Siegesgoal schüsse, hauptsach eifach dasmer euch endlich wider mal en historische derbysieg schenke chönd. Ihr händs verdient will ihr sind ja di beste fans. :-) Mached wiiter so, mi werdets eu zruggzahle...

marco223
Beitragvon marco223 » 28.10.03 @ 13:52

somi hat geschrieben:Luca, weshalb durftest du früher nie die Freistösse ausführen :-)???

Wie sieht deine Zukunft beim FCZ aus ?

Wirst du gegen GC spielen?

Viel Glück am Mittwoch und bitte...bitte kämpft, dass es ein Sieg gegen das Pack geben wird! Danke im voraus!!

Hoi Wilco, ich han en sicher mal welle schüsse, ich han i de trainings us dere distanz einigi treffer erzielt und hans eifach gspürt dasi jetzt au de schüsse mues und es isch ja würkli cool usecho. Zudem bin ich vom Herr Favre bestimmt Standardsituatione z schüsse, wenn ich den spile.

marco223
Beitragvon marco223 » 28.10.03 @ 13:53

IODICE hat geschrieben:Wer het dich 1 mol uf de Fuessball Platz brocht?

Das isch min grössere Brüeder gsi (also du). Eusi eltere händ ja nüt dörfe wüsse devo. Aber jetzt wüssedses ja mitlerwile weni go spile gang ;-)

marco223
Beitragvon marco223 » 28.10.03 @ 13:54

Aglaia hat geschrieben:ah no e frag :
was haltisch vo dine zwei gröschte fans (marco223 & ich ) ?? :-)))))

Das find ich natürli grossartig. Bin ich doch en typ wie jede anderi au, macht mich das sehr stolz eigeni FANS zha. Danke euch allne.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“