fczforum.ch-Interview mit Urs Fischer

Diskussionen zum FCZ
marco223
Beitragvon marco223 » 28.10.03 @ 13:26

Hoi zäme, zerst mal 1000-dank daser eus i jedem Spil so zahlriich und Grossartig unterstützed. Ihr sind eifach die beste Fans wo mer sich wünsche chan. Au dank eu machts jede vo eus Spiler stolz und glücklich für de FCZ z spile.

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 28.10.03 @ 13:26

Hey Marco,
Gehe doch mit Luca in den Chat - Raum des Forums...
Gruss Stu

marco223
Beitragvon marco223 » 28.10.03 @ 13:32

Stu hat geschrieben:Natürlich interessiert es mich. ALLES was mit meinem geliebten FCZ zutun hat interessiert mich.

Spontan fällt mir als Frage ein:

Luca, was war letzte Woche? Warum wurdest Du in den Nachwuchs verbannt und warum kam es so schnell zu Deinem Comeback?

Wie fühlst Du Dich nach Deiner guten Leistung gegen Xamax und dem tollen Freistosstor?

Gruss Stu

PS: Das Interview von mir und flo wird in eine ganz andere Richtung gehen und wird erst später kommuniziert.

Hallo Stu, ich han letzt Wuche espaar unstimmigkeite mitem Herr Favre gha, denn aber nacheme guete klärende Gspräch hämmer das ganze aber uf d Site gleit. Han ihn anschinend überzügt dass ich sehr heiss und topmotiviert bin z spile.

Es isch es Supergfühl gsi! Ich bin erliechteret gsi wie scho lang nüme. Ich han umbedingt welle mis absolut beste gäh und teil dra ha euse geliebti FCZ us dem schlamassel z hole. Nach mim treffer ischmer würkli en stei vom herze gfalle. Au da dank ich all dene wo immer a mich glaubt händ und mir muet gmacht hend.

Versproche, ich wird mi i zuekunft e chli regelmässiger melde.

somalia

Beitragvon somalia » 28.10.03 @ 13:34

geile Siech, Luca!

Ich wünsch dir alles Gueti ide Zuekunft, blib so und ebe...dräng dich meh uf :-)!
UEFA-CUP UND CUPFINAL !

marco223
Beitragvon marco223 » 28.10.03 @ 13:36

IODICE hat geschrieben:Ciao Dänu,

könntest du ihn bitte fragen wieso er nur immer dan den Finger aus dem a... nimt wann es fast zu spät ist? ich habs ihm nämlic schon mehrmals gefragt, aber leider habe ich noch nie eine Anwort bekommen.

Danke im Voraus.

Hallo Iodice, ich probiere immer mis beste z gäh, wie im training sowie au i jedem Spiel. Aber wen mer längeri ziit nüm gspilt het und den mal e chance bechunt den ischmer halt nöd nur 110% sondern 150% motiviert. Und jetzt am Mittwuch staht s derby vor de türe und ich hoffe de trainer gitmer e wiiteri chance, wobi ich ihm gern miteme wiitere goal und natürlich ere kämpferische topleistig wo zum Sieg mitbitreit, defür würd danke.

Und übrigens: Du muesch glaub no lerne dich z benäh uf de tribüne :-)

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 28.10.03 @ 13:39

Luca Iodice hat geschrieben:Ich han umbedingt welle mis absolut beste gäh und teil dra ha euse geliebti FCZ us dem schlamassel z hole. Nach mim treffer ischmer würkli en stei vom herze gfalle.

Hi Luca,

Bisch ein geile Siäch. Mach weiter so! Mach uns Freude!

Gruss Stu

IODICE
Beitragvon IODICE » 28.10.03 @ 13:40

Danke Iodice jetzt weiss ich bescheid!

Benehmen? Ich werde in Zukunft mich beherschen! Indianrehrenwort!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“