Geste von Keller

Diskussionen zum FCZ
King
Belieberbasher
Beitragvon King » 04.09.03 @ 10:05

ich han die geste geil gfunde, er het sin ganze fruscht uselah mit dere geste.

Ich mein was erwartet ihr eigentlich, mir chönd doch nöd spieler non stop fertig mache und dänn no denke, dass sie eus geil findet.

ich muss zwar säge, dass ich vom gygax eher so e reaktion erwartet het, da die gygax raus ruef voll überflüssig gsi sind.

fazit: endlich werdet mal emotione zeigt uf em spielfeld und eusi sorgekinder, werdet immer besser und schüsset uf eimal goal, womits wieder selbstvertraue tanket!!

PRO STEPHAN KELLER GESANG wär e geili idee, er würd eus sicher no viel gschissner finde :-)
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 04.09.03 @ 10:06

mir isch egal was ihr devo haltet!! ICH FINDS UNTER ALLER SAU!!

das machd mer eifach nöd!! und richtig südkurve sowiso nöd!! er chan vomirus di geschte richtig kammera mache. Id richtig vo de Journalischte.

und bi de welle het ers eifach nöd nötig gha. er isch en superstar, er het das nöd nötig sich bi de fans zgo bedanke!!

mi hend en niä ussbuht oder so!! würkli niä!!

de Gygax wird jedes mal vom publikum agfigged, aber wegedemm zeigt er nöd so e geschte id südkurve, oder???
clickclack BOOM

sturpi

Beitragvon sturpi » 04.09.03 @ 10:13

King hat geschrieben:PRO STEPHAN KELLER GESANG wär e geili idee, er würd eus sicher no viel gschissner finde :-)

Hehe, wieso nit gege Basel Pro Keller Gesang?! Nach sovill Kritik hetr das verdient :) und usserdem bin i extrem uf sini Reaktion gspannt, chan mer guet vorstelle, dass er ois eifach ignoriert :)

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 04.09.03 @ 10:14

Gewisse Leute haben halt schon kein gutes Gedächtnis. Wer war letzte Saison jeweils der Antreiber, wenn es ums Bedanken ging. Wer war oft der einzige der kam? Wer war der der immer näher zur SK kam und nicht nur bis zu den Werbeabschrankungen? Und das nach jedem Spiel. Auch den verschissenen.

Weisst Du´s? Ja genau, es war Stefan Keller! Und jetzt darf er auch mal etwas stinkig sein, nicht?

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 04.09.03 @ 10:21

Ich muss da Stu absolut recht geben!!

Zu Keller: auch ich finde er haltet zur Zeit zu viel von sich selbst etc. aber sind wir mal ehrlich, mit solchen zwischenfällen, hat er das absolute potenzial zu einer kultfigur.

Ich muss jedoch auch sagen, dass wir wirklich nie anti keller sprüche angestimmt haben (ausser ich war zu besoffen um dies zu hören :-))
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

sturpi

Beitragvon sturpi » 04.09.03 @ 10:22

Aight, er ist jetzt nun mal unser Capitän und den sollten wir unterstützen, auch wenn es mal nicht so toll läuft. Die Spieler brauchen unsere Unterstützung auch dann, wenn es nicht so toll läuft, oder vor allem dann....

Camino-3-
gedächnis

Beitragvon Camino-3- » 04.09.03 @ 10:35

Ich wage mich jedoch auch an das Testspiel mitten in der saison gegen Polizei/Oerlikon erinnnern, wo wir direkt beim Spielereingang standen, und ihm alle (vor allem einer, dessen Name eine Vogelart ist:-) zuriefen und Mut machten, fighte und schunt guet, witer so! Alles geh, und mir stönd zu dir, und er hät gnickt und eus dHand gschüttlet, und viel händ em uf dSchultere klopft.

Naja, de Sigsagsug hät scho rächt, villich het de Gygax meh Grund so öppis zmache, ich finds scheisse vom Chäller so oder so, aber öppis zeigtsmer: er isch mit Herz debi, drum isch er au verletzt über die m.M.n spärlich Kritik, wärers nöd würds en en Schissdräck chratze!

Und dMAnnschaft muss tatsächli understützt werde, vor allem dänn wänns schlächt lauft, das hämer aber glaubi au zeiget, sehr wenig Pfiff sind gfalle ide erste 6-7 Rundene! Und en Taini hät gester sicher chöne Sälbsbewusstsi tanke mit de Rüef us de Kurve, trotz einige Patzer. Villicht brücht das au en Chäller...
Zuletzt geändert von Camino-3- am 04.09.03 @ 10:39, insgesamt 1-mal geändert.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“